וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון: "האיחוד צעד חיובי, זה לא הזמן לטלטלות"

יהושע בריינר וטל שלו

27.10.2012 / 14:34

סגן שר החוץ, חבר במפלגת ישראל ביתנו, ברך על ההחלטה לאחד את רשימת הליכוד ומפלגתו, אך הודה כי הופתע מהתזמון: "אולי טוב שכך, היום הבחירה בפני הציבור היא בחירה חדה"

טל אנגלנדר

"אין לישראל את הפריבילגיה להתנסות בהרפתקאות אופנתיות, בהנהגות לא מנוסות ובעלות דרך לא מגובשת", כך אמר היום (שבת) סגן שר החוץ, דני אילון, בהתייחסו לאיחוד רשימות הליכוד ומפלגתו, ישראל ביתנו. אילון ברך על המהלך והסביר כי השנים הקרובות הן קריטיות לנוכח התהפוכות במזרח התיכון והמשבר הכלכלי העולמי.

אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו מודיעים על איחוד לקראת הבחירות, אוקטובר 2012. עומר מירון
"כאשר יש קואליציה לא הומוגנית, אי אפשר להזיז דברים". נתניהו וליברמן במסיבת העיתונאים, השבוע/עומר מירון

אילון אמר כי אינו מודאג ממפלגתו החדשה של יאיר לפיד, "יש עתיד": "אני לא מאמין שהוא יוציא מעל לשבעה או שמונה מנדטים. הוא בא אחרי שכבר אביו ניסה את אותו דבר והתפרק לגמרי". לטענתו, כל מפלגות המרכז שקמו משנת 1977 ועד היום התפלגו כי "מדובר בפיקציה, באנשים שאין להם דרך ואין להם אידיאולוגיה. אי אפשר להמציא דבר על סמך סיסמאות של קופירייטרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

באירוע "שבתרבות" בראשון לציון סיפר סגן השר כי לא הופתע מאיחוד המפלגות, אך כן מהתזמון: "היה ברור שלאחר הבחירות גם ישראל ביתנו וגם הליכוד יקימו מערך לאומי אחד, כמו שהיה בבחירות הקודמות. כן הופתעתי מהעיתוי, שזה נעשה לפני מערכת הבחירות ולא אחרי. אולי טוב שכך כיוון שהיום הבחירה בפני הציבור היא בחירה חדה, מדויקת ואני חושב שזה הראשית של שינוי שיטת הממשל".


אילון אמר כי לתפיסתו, "כאשר יש קואליציה לא הומוגנית, אי אפשר להזיז דברים. משילות תהיה רק כשיהיה פה רוב ברור". הוא התייחס לאפשרויות הניצבות בפני ליברמן ונתניהו, באם אכן יזכו להקים את הקואליציה: "אם ש"ס רוצים להיות בקואליציה הם צריכים להתגמש בנושא השוויון בנטל. הייתי רוצה לראות גם במחנה השמאל העדפה של האינטרסים הלאומיים ולראות אותו מאוחד כדי שהמערכת הפוליטית תהיה הרבה יותר ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully