וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות צעצוע: ספיישל חורף לכלבים וחתולים

כרמי צדוק

31.10.2012 / 5:55

מדור חיות צעצוע מכיר לכם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: והשבוע כהזדהות עם תושבי ארה"ב, הכנו לכם ספיישל חורף מחמם במיוחד לכלבים וחתולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיקי ויעיל מפני הגשם. מעיל גשם לכלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעיל גשם תוצרת ריבוס

מעיל הגשם מבטיח חורף חם ונעים גם להולכים על ארבע. הוא מגיע במספר גדלים וכולל אפילו כובע לראש.

דבר הנסיין: "המעיל הוא בעצם דו צדדי, צד אחד שלו הינו כתום בוהק והצד השני שחור. הלבשתו קלה הודות לסקוטשים הרבים המאפשרים התאמה מרבית למידות הכלב. הוא עשוי מחומר עמיד בפני הגשם, ממש כמו מעילים רגילים של בני אדם. המעיל הטרנדי כולל כובע, המכסה את כל הראש ואמור לשמור עליו. בזמן טיול הכובע לעיתים נוגע בעיניים ומפריע לשדה הראייה, לכן החלטתי פשוט לקפלו, בכדי למנוע התנגדויות מצד הכלבה ואי נוחות. בנוסף יש למעיל כיס קטן המאפשר להכניס משהו בעל משקל זעיר לתוכו, כמו לדוגמה שקית קטנה ובכך נחסך מכם הצורך לשלוף שקית מהתיק או הכיס".

פרטים: מעיל של חברת ריבוס, מחיר בחנויות כ- 100 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנטזיה פרוותית לחתול. מיטת פרווה מפנקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיטת פרווה דנדי תוצרת Ferplast

מיטת הפרווה ( הסינטטית כמובן) מגיעה במגוון צבעים וגדלים. הפרווה המקיפה את חלקה הפנימי של המיטה מאפשרת לכלב או לחתול להתחמם ולהתכרבל בנוחות.

דבר הנסיין: "קיבלתי דגם בגודל קטן. המיטה העגולה עשויה מבד נעים והיא מוקפת בריפוד ופרווה. בתוך המיטה ישנו מזרן קטן נפרד הניתן לשליפה ולניקוי נוח. החתולה סירבה תחילה להשתמש במיטה, וזאת מכיוון שהיא רגילה לישון במיטה איתי. בהמשך לאחר כמה ניסיונות שכנוע ופיתוי בעזרת צ'ופרים שהונחו בתוך המיטה, היא הבינה את הרעיון ונכנסה לתוכה, אך לא גילתה התלהבות יתרה. בכדי שהיא לא תשרוט את המיטה ותהרוס אותה, הבאתי לה גם צעצועים כדי שתתעסק איתם".

פרטים: מיטת פרווה תוצרת Ferplast, מחיר בחנויות כ- 94 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוסך ביקור אצל רופא עיניים. טיפות עיניים לכלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיסה לניקוי עיניים של חברת "דיאפרם"

התמיסה מתאימה לשימוש בכל סוגי חיות המחמד של חברת "דיאפרם רוקחות דנמרק". המוצר מכיל 100 מ"ל של נוזל ניקוי עיניים וטפטפת מינון, לניקוי עיניים ולהסרת לכלוך וכתמי דמעות. התמיסה מכילה חומר אנטיספטי, אנטי חיידקי, וחומר מרגיע.

דבר הנסיין: "הכלב שלי סובל מלכלוכי עיניים כרוניים המופיעים מידי יום, ומחריפים בימי החורף כשיש רוח חזקה. הווטרינר טוען שלא מדובר בדלקת ועל כן החלטתי לנסות את התמיסה. על מנת לטפטף את הטיפות לעיניים של הכלב, צריך למשוך בעדינות את העפעף התחתון בכדי לאפשר גישה נוחה ובטוחה לחלל העין. את השאריות הנוזל יש לנגב בעדינות בעזרת צמר גפן נקי. הכלב זז הרבה, וניסיתי מספר פעמים עד שהצלחתי לטפטף את הנוזל הישר לתוך העין. לאחר שבועיים של שימוש ניכר שיפור מסוים במצב הלכלוכים, והם מופיעים כעת רק פעם ביומיים-שלושה, במקום על בסיס יומי".

פרטים: תמיסה לניקוי עיניים של חברת דיאפרם רוקחות דנמרק, מחיר בחנויות 89 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה רק נראה כמו שוקולד. תוספי תזונה לכלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוסף תזונה מולטי ויטמין NoviPet

על פי היצרן תוסף התזונה טעים ורך ללעיסה, ומעניק לכלב את הויטמינים והמינרלים החיוניים לו. המוצר הוא פטנט ייחודי בעל תו האיכות האמריקאי NASC.

דבר הנסיין: "לקראת החורף, החלטתי לצייד את כלבי במולטי ויטמין המכיל סידן, זרחן, ברזל, אבץ, ועוד מגוון ענק של ויטמינים שאין לי מושג מה הם עושים. כשפתחתי את המוצר, הופתעתי לגלות טבליות שנראות ממש כמו שוקולד חלב. רק הרחה של המוצר מגלה את ריחו הבשרי. אני לא בטוח עד כמה באמת הכלב זקוק להשלמה של ויטמינים ומינרלים באמצעות תוסף זה, אך אין ספק שהטעם שלו מצוין, מכיוון שהכלב שלי רץ כל בוקר למטבח ומחכה לתוסף היומי שלו. לדעתי המוצר מתאים לכלב המקבל אוכל יבש בסיסי, שכן, מזונות איכותיים מכילים אחוז חלבון גבוה ושאר הרכיבים הדרושים לבריאות תקינה".

פרטים: תוסף תזונה מולטי ויטמין NoviPet , מחיר בחנויות כ- 70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדור הבא של המלונות. מלונת פלסטיק עמידה בפני קרינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלונת קני מיני חסינת UV תוצרת Ferplast

המלונה עשויה מפלסטיק קשיח במיוחד והיא מגינה מפני חשיפה לקרני השמש.

דבר הנסיין: "רובנו רגילים לראות מלונות ישנות העשויות מעץ. המלונה הזאת עשויה דווקא מפלסטיק עמיד, והיא כוללת מערכת איוורור ומערכת ניקוז תחתית לימים הגשומים. כמו כן, בנוסף לפתח הכניסה הקדמי שלה, היא מכילה חלון אוויר אחורי, המאפשר לכלב להסתכל החוצה וכמובן לנשום אוויר בחופשיות. המלונה קלה מאוד ולכן נוחה להזזה ממקום למקום. הניקוי שלה התגלה כפשוט מאוד, ניתן להפריד את המלונה לשני חלקים שונים ולנקות כל אחד מהם בנפרד תחת זרם המים, ולאחר ייבוש להרכיב בחזרה".

פרטים: מלונת קני של חברת Ferplast, מחיר בחנויות כ- 212 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully