וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני על גזר דינו: "איטליה כבר לא דמוקרטיה"

26.10.2012 / 21:39

ראש הממשלה בעבר, ואחד האנשים החזקים במדינה, זעם על הפסיקה שגזרה עליו ארבע שנות מאסר, בגין הרשעתו בהעלמת מס. "אם אי אפשר לסמוך על השופטים, אז מדובר במדינה ברברית"

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, הביע הערב (שישי) את זעמו על גזר הדין ששלח אותו לארבע שנות מאסר בגין העלמות מס. "אם אי אפשר לסמוך על השופטים, אז זו מדינה ברברית, שכבר אינה דמוקרטיה וזה המצב באיטליה", אמר ברלוסקוני, שהוסיף שהשופטים מונעים ממניעים פוליטיים.

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני בזמן המשפט בו הורשע. רויטרס
איטליה אינה דמוקרטיה". ברלוסקוני במהלך משפטו, היום/רויטרס

ברלוסקוני נידון היום בבית משפט במילאנו לארבע שנות מאסר בגין העלמת המסים בה הואשם, שהתמקדה ברכישת זכויות על סרטים אמריקאיים שביקש לשדר בערוץ טלוויזיה איטלקי שבבעלותו. ברלוסקוני צפוי לערער על העונש, כשלזכותו יעמדו שני הליכי ערעור שעשויים למנוע כניסתו לבית הסוהר.

ברלוסקוני הורשע יחד עם אדם נוסף עמו רכש זכויות על הסרטים, כאשר את התשלומים עבור הרישיון לשדרם באיטליה העבירו השניים דרך חברות זרות, במטרה להימנע מתשלום מס. התביעה ביקשה לגזור על ראש הממשלה לשעבר שלוש שנים ושמונה חודשים, אולם לרשות ברלסקוני אפשרות לערער בשתי ערכאות. עורכי דינו של ברלוסקוני אמרו כי גזר הדין הוא "פשוט לא ייאמן", וכי הם מקווים ל"גישה שונה" מצד בית הדין לערכאות.

ברלוסקוני והמורשע הנוסף יצטרכו גם לשלם קנס בגובה עשרה מיליון אירו לרשויות המס. נגד ברלוסקוני עומדים עוד מספר אישומים, בהם אישום בגין שידול קטינה לזנות, במהלך מסיבות מין בביתו, שזכו זה מכבר לכינוי "בונגה בונגה". על פי האישום, ברלוסקוני קיים יחסי מין בתשלום עם רקדנית הבטן ממוצא מרוקאי קארימה אל-מהרוג, כשהייתה בת 17 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully