וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מזכ"ל האו"ם למד לרקוד את "גנגנאם סטייל"

24.10.2012 / 12:24

מפגש פסגה בין שני הדרום-קוריאנים המפורסמים בעולם: מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון נפגש עם הראפר סיי, יוצר הלהיט שכבש את הרשת. בתחילה, המזכיר התבייש - אך בסוף נכנע - ורקד

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

"בימים של דיונים קשים, אני מעדיף פשוט להשמיע 'גנגנאם סטייל', כדי שכולם יוכלו לעצור לרגע ולרקוד ב-U.N סטייל"- כך סיפר אתמול (שלישי) מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, שזכה לפגוש את בן-ארצו, הראפר הדרום קוריאני סיי.

בפגישה במטה האו"ם בניו יורק, בירך באן את הכוכב העולה שיצר את הלהיט הוויראלי "גנגנאם סטייל", שזכה ליותר מ-560 מיליון צפיות ביוטיוב "עד לפני כמה ימים, אמרו לי שאני הדרום-קוריאני המפורסם בעולם", אמר באן, "עכשיו, עליי לוותר על התואר הזה, ואני עושה זאת בשמחה".

הלהיט הקוריאני כבר שבר שיא גינס

גם באן קי-מון רוקד "גאנגנאם סטייל". רויטרס
"זו תחושה טובה יותר מאשר להגיע למקום השני בבילבורד". באן וסיי, אתמול/רויטרס

הראפר הנרגש, בן 34, סיפר כי המפגש עם מזכ"ל האו"ם היה ללא ספק רגע השיא של חייו. "זו תחושה טובה יותר מאשר להגיע למקום השני במצעד הבילבורד", אמר. "זהו רגע גדול מאוד בחיי ובחייהם של כל הקוריאנים". לדבריו, מזכ"ל האו"ם הוא "האיש הטוב ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בסוף הוא הסכים לרקוד

לדברי מרטין נסירקי, דוברו של מזכיר האו"ם, באן קי-מון אמנם עוסק לרוב בנושאים כבדי משקל - בהם המלחמה בסוריה – אך מאמין שצריך לפגוש גם אנשים מתחומים אחרים. באן עצמו אמר לזמר הפופ שהתארח במטה האו"ם כי לדעתו, מוזיקה יכולה לחבר בין אנשים. "אני חושב שיש לך השפעה גלובלית רחבה במיוחד - לפחות על 560 מיליון בני אדם".

במהלך המפגש ניסה סיי ללמד את באן כיצד לרקוד את הריקוד הפופולרי. ראשית, סירב המזכ"ל, בתואנה שאינו יודע כיצד לרקוד: "אני יודע שהגעת לכאן לראות אותי רוקד – אבל אל תדאג, לא אצליח לחקות את התנועות שלך". לבסוף, נכנע המזכיר לדרישותיו של הראפר ולדרישת קהל הכתבים הגדול, והסכים ללמוד את תנועות השיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully