וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסבבה: זוג אומני קרקס שמפסידים במשחקי שליטה לחתולות שלהם

א.ב דן

24.10.2012 / 9:00

והפעם מארח מדור חי בסבבה את אמילי קייג', אומנית בורלסק ואת בן זוגה קפטן האודי אומן הסספנשן לסשן אפל לכבוד חג ההלוואין. החתולות שלהן דווקא נראות מרוצות

כנראה שחג ההלוואין המתקרב ואותותיו המאפילים בפתח, אחרת איך תסבירו שברגע מאפיל, נתקל כותב המדור בזוג מכרים מעברו הלוהט, הלא הם אמילי קייג', אמנית הבורלסק ובן זוגה קפטן האודי, אמן הסספנשן (אקט של תליית גוף האדם או חלקים שונים ממנו על ידי קרסים המוחדרים דרך העור, למקרה שתהיתם) . אם השניים היו פונים אליו ותוהים "ממתק או תעלול?" הוא לא היה מהסס להציע ממתק, סתם כי הוא פחדן. כך או אחרת, את הטור הזה הוא רושם כשאור הבוקר מפציע והסיבות לכתיבתו הן חייתיות מן הסתם. קפטן האודי ואמילי מטפלים בצמד חתולות טריקולוריות העונות לשמות ניצה וצילי. ניצה נלקחה מ- S.O.S על ידי אמילי לאחר שאף אחד לא רצה בה כי הייתה עיוורת. וכך בהרמוניה פרועה הם חיים עד עצם הכתבה הזו כשאמילי מעבירה שיעורי בורלסק ואקרובטיקה והקפטן עושה סספנשן פרטי, ויחד הם שוקדים על יום פירסינג שכל הכנסותיו ייתרמו לעמותות להצלה וטיפול בבעלי חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממתק או תעלול?. קפטן האודי ואמילי קייג' בהופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני אדם נהנים לעתים מיחסים סאדו מזוכיסטיים, האם כך גם אצל חיות לדעתך?

"ניצה וצילי שלנו משחקות איתנו משחקי שליטה פסיכולוגיים, הבעיה היא שהן תמיד מנצחות", מסבירה אמילי, "גם ב-02:00 בלילה כשהן מחליטות שהגיע הזמן להתעורר כי הן זקוקות ליחס או פשוט בא להן לא להיות היחידות שערות בשעה הזו ."

אמילי, האם בקרב אוכלוסיית הבי די אס אם (אנשים הנהנים מיחסים סאדו מזוכיסטיים) יש הרבה אנשים המטפלים בחיות מחמד?

"אין לי מושג. אני לא רואה את עצמי כחלק מאוכלוסייה זו כבר..."

קפטן, האם אפשר לעשות פירסינג לכלב או חתול?

"אמנם פיזית זה אפשרי, אבל אני רואה את זה כדבר אסור בתכלית האיסור וכהתעללות בבעלי חיים."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתולות תמיד מנצחות. קפטן האודי עם אחת החתולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אתה משלב בע"ח בקרקס שלך? מה דעתך בעניין?

"לא. מעולם לא חשבנו לשלב חיות. אני יודע שבעבר היחס שחיות קיבלו בקרקסים היה מזעזע, ולזה אני מתנגד. מצד שני, במופעי פריק שואו למשל משתפים נחשים הרבה פעמים. אני מתנגד ליחס רע לחיות ולניצול חיות, אבל בדיוק כמו בחיים, אם החיה מקבלת יחס טוב ומאושרת, אני לא רואה בעיה בשיתוף חיות בהופעה. זה מאוד דומה לאילוף. האם כלב מאושר מזה שמלמדים אותו לתת את היד? אני בטוח שהוא לא מאושר, אבל עצם זה שיש הבנה וסוג של דו שיח בין בעל החיה והחיה עצמה, גורם לכך ששניהם מאושרים, וזה מה שחשוב."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו חיית המחמד של החתולות, ולא להיפך". צילי החתולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפ של אמילי קייג' & קפטן האודי – סיפוק המאזוכיזם של החתולה בטפיחות על הצד האחורי

"אני מכירה חתולה שאוהבת שתופחים לה בחוזקה על החלק האחורי של גופה. למעשה, אם עוצרים היא עומדת ומחכה, או שהיא מסתובבת ומסתכלת עליך כאילו שואלת "למה עצרת?". החתולה הזו שייכת לחברים טובים שלנו, היא חתולה פחדנית ומאוד עדינה, עד שזה מגיע לתפיחות האלה. אז היא שוכחת מהכל ופשוט עומדת ולא זזה בציפייה לעוד ועוד תפיחות אם זה לא BDSM אז מה כן? "

ניסית גם על החתולה שלך?

"אנחנו מלטפים ומפנקים את החתולות שלנו, והן מלמדות אותנו תמיד מה הן מעדיפות. ככה זה עם חתולים, אתה חיית המחמד שלהם ולא הם שלך. אני בהחלט לא ממליצה לטפוח על שום חיה אלא אם היא אוהבת את זה."


ביום שבת ה-27/10 יערך ספיישל Halloween סקנדל עם קפטן האודי ואמילי קייג' יחד עם אמני קרקס ובורלסק קברט נוספים במועדון הסאבליים בתל אביב – אל תחמיצו!

עוד חיות שאוהבות פינוקים לא שגרתיים:

מדור חי בסבבה מארח כלבה שמשוגעת על צעצועי מין

חי בסבבה: הכלבה והנקניק

  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully