וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הפיצוץ במכונית באשקלון - תאונת עבודה

רמי שני

23.10.2012 / 8:34

מחקירת המשטרה עולה האפשרות שהעבריין שנהרג בפיצוץ מטען שחובר למכונית בעיר הוא זה שניסה לחבר את המטען, על מנת לחסל אדם אחר. כמו כן, נבדקת האפשרות שהיה עמו אדם נוסף

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

חקירת הפיצוץ הלילה (שלישי) במכונית באשקלון נמשכת, ובמשטרה גובר החשד כי מדובר בתאונת עבודה. מהחקירה עולה ההערכה כי האיש שנהרג, עבריין מקומי שהיה מעורב בעבר באירועי ירי ובמעשים פליליים, ניסה לחסל אדם אחר, והמטען התפוצץ בעת שפעל לחיבורו למכוניתו.

מהחקירה עולה כי מקור הפיצוץ, בו נהרג האיש בשנות ה-30 לחייו ואדם נוסף נפצע באורח קל, הוא מטען נפץ שהוצמד לחלקה התחתון של מכונית פרטית, שחנתה ברחוב הנוער העובד בעיר. אחת ההערכות, כאמור, היא שהמטען התפוצץ בעת שהאיש ביצע את הפעולות לחיבור המטען למנגנון ההצתה של המכונית, וספג בגופו את כל הדף הפיצוץ.

גבר נהרג בהתפוצצות מכוניתו באשקלון, אוקטובר 2012. דייב בוימוביץ'
המכונית בה אירע הפיצוץ, הלילה/דייב בוימוביץ'

על פי עדי ראיה, ייתכן שהאיש קיבל עזרה מאדם נוסף שהיה לידו. אחד העדים סיפר כי זמן קצר לאחר הפיצוץ, נראה אדם בורח מהמקום. במשטרה בוחנים עתה שורה של שאלות, הנוגעות לקשר שבין האדם שהיה יעד החיסול לבין האיש שנהרג בפיצוץ. בחקירה נבחנת בין היתר האפשרות שגורמים פליליים אחרים מעורבים בניסיון החיסול, והחוקרים מנסים לבדוק את הרקע לדבר וכן את מקור המטען.

בעקבות הפיצוץ, הגיעו צוותים של מגן דוד אדום למקום, שם מצאו את האיש במצב אנוש כשהוא מוטל לצד כלי הרכב. הצוותים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבית החולים ברזילי שבעיר, ושם נקבע מותו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully