וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הערים הרצליה ודימונה יצטרפו ליאיר לפיד

פנחס וולף

22.10.2012 / 14:33

לפיד צפוי להודיע על הצטרפותה של ראש העיר הרצליה, יעל גרמן, ל"יש עתיד". בנוסף, הוא צפוי להודיע על הצטרפותו של ראש העיר דימונה, מאיר כהן, שעזוב את "ישראל ביתנו"

מפלגת "יש עתיד" של יאיר לפיד ממשיכה לגייס "כוכבים" לרשימה לכנסת: לפיד צפוי להודיע במסיבת עיתונאים שתתקיים הערב (שני) בשעה 18:00 בבית סוקולוב בתל אביב על הצטרפותם של שני ראשי ערים למפלגה: יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה ומאיר כהן, ראש עיריית דימונה. בשבוע שעבר הצטרף ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי למפלגה החדשה שעל פי הסקרים העדכניים צפויה לגרוף בין עשרה ל-14 מנדטים בבחירות לכנסת הבאה.

כהן בן ה-57 עוזב למעשה את "ישראל ביתנו". הוא מכהן כראש עיריית דימונה משנת 2003, אז ניצח את גבי ללוש שכיהן בתפקיד 15 שנים. בתקופת כהונתו כראש עיר ירדו אחוזי האבטלה בעיר ונפתחו תיאטראות ומרכז קניות גדול בכניסה לדימונה. הוא בוגר תואר ראשון בחינוך ותואר שני בפילוסופיה יהודית. בגיל שבע עלה ארצה ממרוקו והתיישב עם משפחתו במעברה בירוחם. מספר שנים מאוחר יותר עברה משפחתו לדימונה, וכהן החל את דרכו המקצועית כמורה בבית ספר בעיר, עד שהגיע לשמש כמנהל תיכון "זינמן" בעיר.

גרמן בת ה-65 משמשת כראש העיר הרצליה מאז שנת 1998. גם היא עוזבת בית פוליטי לאחר שבבחירות האחרונות לראשות העיר התמודדה מטעם מפלגת מרצ. היא בעלת תואר ראשון בהיסטוריה כללית מאוניברסיטת תל אביב ובעלת תואר שני במנהל עסקים, בהתמחות במנהיגות ציבורית, מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. בשנת 1980 ייסדה גרמן את בית-הספר למבוגרים "תהיל"ה" בהרצליה, ואותו ניהלה עד שנת 1987. בין השנים 1987 ל-1994 ניהלה גרמן מפעל לאלקטרוניקה, ובשנת 1993 נבחרה למועצת העיר מטעם מפלגת מרצ. בשנת 1998 נבחרה לכהונה ראשונה כראש עיר, בסיבוב שני; בשנת 2003 נבחרה לכהונה שנייה ובשנת 2008 נבחרה לכהונה שלישית.

מלבד שני ראשי העיר, הוזכרו לאחרונה שמות נוספים שעשויים להצטרף למפלגה, בהם הרב שי פירון, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר ד"ר איתן חי-עם, המשמש היום ראש מטה בריאות וגמלאים של המפלגה; ניצב בדימוס מיקי לוי המשמש כראש מטה ירושלים; העיתונאי עופר שלח ועורכת הדין קארין אלהרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully