וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב תקלה במערכת הרמזורים: עומסי תנועה כבדים בצפון תל אביב

21.10.2012 / 18:50

בין היתר נרשמים עומסי תנועה ברחובות ראול וולנברג, פנחס רוזן, צומת רוקח והדר יוסף. שוטרי מחוז תל אביב מכווינים את התנועה. המשטרה מבקשת מהנהגים לנסוע בדרכים חלופיות

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

עומסי תנועה כבדים הורגשו הערב (ראשון) בצפון תל אביב בעקבות נפילת חשמל שהביאה לתקלה מערכת הרמזורים באזור הרחובות ראול וולנברג, בכור שלום שטרית, פנחס רוזן, צומת רוקח, בני אפרים, הדר יוסף, מבצע קדש וקהילת יאסי.

לפני זמן קצר חודשה מרבית האספקה, והרמזורים שאינם תקינים עדיין צפויים לחזור לפעולה בשעה הקרובה. שוטרי מחוז תל אביב מכווינים את התנועה, והמשטרה מבקשת מציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות ולגלות סבלנות.

סגן-ניצב יורם יפרח, קצין אגף התנועה של מחוז תל אביב, אמר מוקדם יותר לוואלה! חדשות: "התקלה נובעת מנפילת חשמל שכתוצאה ממנה כמה רמזורים ברחוב שטרית אינם פועלים. אנחנו נמצאים בקשר עם חברת החשמל אשר פועלת לתיקון התקלה, ובינתיים מבצעים במקום הכוונה של התנועה".

פקקי תנועה בצפון תל אביב עקב תקלה ברמזורים , אוקטובר 2012. בן קלמר
המשטרה מבקשת מציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות ולגלות סבלנות/בן קלמר

לפני כחודשיים נחסמו נתיבי איילון לסירוגין לתנועה בשני הכיוונים בקטע שבין מחלף לה-גוורדיה למחלף השלום, זאת לאחר שנסגרו קודם לכן במשך כחצי שעה, עקב פגיעה של מכונת קידוח פרטית בקו מתח גבוה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מפת הרחובות בהם נרשמים עומסי תנועה

צוותי מחוז דן של חברת החשמל הוזעקו למקום על מנת לבצע את העבודות הנדרשות לתיקון התקלה. "החברה תעשה כל שניתן על מנת לתקן את התקלה בהקדם האפשרי", נמסר אז מחברת החשמל. עוד נמסר כי החסימה נעשתה בשל סכנה בטיחותית ובשל הצורך בתיקון חירום.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

עדכון ראשון: 17:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully