וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נעדר, והותיר את במת ועידת הליכוד לכחלון

פנחס וולף

17.10.2012 / 20:30

ללא ראש הממשלה, זכה השר משה כחלון לקריאות אהדה ממושכות מהקהל והבטיח: "אעזור לליכוד בבחירות". הוועידה אישרה שינוי בתקנון, כך שהרשימה הארצית תורחב

צילום: דניאל בוק; עריכה: מיכאל ברגמן

לקול תשואות קצובות מהקהל בוועידת הליכוד, כבש השר משה כחלון את הבמה, כשבהיעדרו בלט ראש הממשלה בנימין נתניהו. מעל דוכן הנואמים בוועידה שבגני התערוכה, אמר כחלון: "אמשיך לסייע לליכוד בבחירות הקרובות, אקח חלק פעיל. כל זה כדי שהליכוד ימשיך להוביל. כליכוד חזק – אין משהו אחר. זו הדרך הנכונה, הדרך של הליכוד. הכלכלה החופשית, הרגישות החברתית. עמדותיו של הליכוד בנושאים המדיניים והכלכליים הוכיחו את עצמן. מדינת ישראל זקוקה לליכוד חזק וגדול, שיוכל לקדם את הדרך שלו. תמיד הייתם חלקי ממני, תמיד הייתי חלק מכם".

ישיבת ועידת הליכוד, אוקטובר 2012. דרור עינב
"מדינת ישראל זקוקה לליכוד חזק וגדול". כחלון, הערב/דרור עינב

לאחר מכן, אישרה הוועידה את שינוי תקנון המפלגה להגדלת הרשימה הארצית בשני מקומות נוספים, כך שתכלול את המועמדים שיסיימו במקומות 2 עד 21 בפריימריז, ולא עד המקום ה-19, כפי שהיה נהוג עד כה. כמו כן, אושר סופית כי הפריימריז לרשימת המפלגה ייערכו ב-25 לנובמבר.

אתמול אישרה את המהלך ועדת החוקה של הליכוד, כאשר המשמעות היא שכל מועמד שירוץ ברשימה הארצית יוכל להיבחר לכנסת הבאה מהמקומות 20 ו-21 המשוריינים לאישה ולעולה חדש, בהתאמה, כל זמן שמועמדים משני המגזרים דורגו גבוה יותר ברשימה ולא נזקקו לשיריון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ישיבת ועידת הליכוד, אוקטובר 2012. דרור עינב
כחלון זכה לתשואות קצובות מהקהל. ועידת הליכוד, הערב/דרור עינב

למרות שמדובר באירוע הפוליטי הראשון של הליכוד עם פתיחת מערכת הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו נעדר, כאמור, מכינוס ועידת מפלגתו, ולא מן הנמנע שפעל כך בשל האווירה העוינת בה נתקל בוועידה הקודמת, אז פרצה מהומה באולם בעקבות נאומו ובסופה נקבע כי לא תיערך הצבעה על ראשות הוועידה.

(עדכון ראשון: 19:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully