וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החומר הפעיל במריחואנה התגלה בגוף שני תינוקות

15.10.2012 / 21:36

החומר, THC, נמצא בגופם של שני התינוקות שאושפזו בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שסבלו מנמנמת ומתסמינים נוספים. אחד התינוקות שוחרר לביתו. המשטרה פתחה בחקירה

שני תינוקות בני שנה וכמה חודשים אושפזו לפני כמה ימים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהם בהכרה מעורפלת וסובלים מנמנמת ומתסמינים נוספים. בשני המקרים, הדבר עורר את חשדם של הצוות הרפואי ולאחר בדיקות שבוצעו התגלה בגופם של התינוקות חומר מסוג THC - החומר הפעיל בסם המריחואנה.

אחד התינוקות טופל, ומאוחר יותר שוחרר לביתו, ואילו התינוק השני נותר בהשגחת בית החולים. צוות בית החולים דיווח על המקרה לרשויות הרווחה ולמשטרה, ואלה פתחו בחקירת הנסיבות.

בשבוע שעבר נחקרה גננת ממעלה אדומים בחשד שנתנה לפעוטה תחליף סם כדי להרגיעה. הפרשה התגלתה לפני כשלושה שבועות לאחר שהוריה של הפעוטה הגיעו לאסוף אותה מהמעון וראו כי התינוקת, בת 7 חודשים, מטושטשת ואיננה מגיבה כראוי. ההורים לקחו את בתם אל בית החולים הדסה בהר הצופים, שם התגלה כי בגופה של התינוקת היה חומר מסוג מתאדון, המשמש כתחליף סם עבור מכורים לסמים קשים.

בתחילת החודש הובהל תינוק כבן שנה וחצי לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר ששתי אצבעותיו נקטעו, כנראה מנפילת כיסא על ידו. משפחתו של התינוק, כנראה מהיישוב הררית שבמשגב, הגיעו יחד איתו לצומת משגב, לשם הגיע צוות מד"א והחליט על פינויו במסוק. יומיים קודם לכן, נפצע פעוט בן שנתיים באורח קשה לאחר שדלת פלדה נפלה על ראשו בחנות דלתות בטבריה. הוא סבל משבר בגולגולת, והועבר מבית החולים פוריה בטבריה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully