וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות צעצוע: מוצרים לכלב לשימוש מחוץ לבית

כרמי צדוק

17.10.2012 / 9:10

מדור חיות צעצוע מכיר לכם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: והשבוע רגע לפני שהשמש הקייצית נעלמת מוצרים לכלבים לשימוש מחוץ לבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עושה את העבודה בצורה מושלמת. רתמה נגד משיכות/מערכת וואלה, צילום מסך

רתמה לכלב נגד משיכות Premier easy walk

הרתמה מסייעת במניעת המשיכות של הכלב וניתן להשיג במספר רב של מידות וצבעים, כך שתתאים לכל הסוגים והמינים.

דבר הנסיין: "אף על פי גודלה הקטן, הכלבה שלי מושכת חזק מאוד בזמן הטיולים, ולכן מוצר המתיימר לסייע במניעת משיכות נשמע לי אידיאלי עבורה. נתחיל בבשורות הטובות, המוצר עצמו עושה את העבודה בצורה מושלמת: הלבשתי אותו על הכלבה כמו רתמה רגילה, ברגע שהקטנטונת ניסתה למשוך התרחשה פעולה נגדית והרתמה גרמה לה לסובב את הפנים לכיווני - ההפך ממשיכה. הטיולים הראשונים עם הרתמה היו זוועתיים, היא ניסתה לא פעם ולא פעמיים להוריד את הרתמה, ופעם אחת אף הצליחה להסיר חלק ממנה. כנראה שהייתי צריכה מלכתחילה להרגיל אותה בעזרת צ'ופרים, ולא ישר לצאת איתה לטיול ללא כל חשיפה הדרגתית למוצר. כיום הכלבה והרתמה ביחסי שלום מלאים".

רתמה נגד משיכות, להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 189 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כבר לא צריך לחשוב פעמיים לפני שמכניסים את הכלב למכונית. כיסוי למושב אחורי/מערכת וואלה, צילום מסך

כיסוי למושב רכב אחורי MyCover של חברת Luna Pet

הכיסוי מיוצר בארץ והוא בעל צפיפות מרבית וציפוי תחתון אשר מונעים העברת שערות, לכלוך או נוזלים למושבי הרכב. נמכר בשני צבעים, אפור עכבר וצהוב מדברי וכולל אחריות לשלושה חודשים.

דבר הנסיין: "גם אני כמו רבים חושב פעמיים לפני שאני מסיע את הכלב שלי במכונית, במיוחד כשמדובר בבילוי מלכלכך כמו חוף ים או חיק הטבע. המוצר מגיע בתוך תיק עם רוכסן המאפשר אחסון יעיל ונוח של המוצר. הכיסוי מגן על כל השטח האחורי של הרכב, מחברים אותו בעזרת פתחים ייעודיים לתפסני חגורות המושב, ואתם יכולים לצאת לשלום לדרך. באחד הצדדים ישנו כיס שבו ניתן לאחסן חגורה ומשחקים לדרך. בזמן הנסיעה הכלב שלי ניסה לנשוך את הכיסוי ולהפוך אותו למשחק בפני עצמו, אך לאחר כמה נזיפות הוא הפסיק. ניתן לכבס את המוצר ביד או במכונת כביסה. בפעם הבאה שהכלב מתפלש בבוץ או קופץ למזרקה, אתם יכולים להיות רגועים".

כיסוי למושב רכב אחורי MyCover, להשיג בחנות אינטר פט, 170 שקל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"השכנים גיחכו". טופי האופנתית עם חליפת הספורט/מערכת וואלה, צילום מסך

קולקציית בגדי ספורט לכלבים זעירים עד קטנים

הבגדים מגיעים במגוון צבעים כמו תכלת, ורוד וצהוב ומתאימים לכביסה ביד.

דבר הנסיין: "לכלבה שלי בחרתי בגד תכלת עם שילוב של צבעים נוספים. היא התגלתה כחובבת אופנה ולא התנגדה במהלך ההלבשה המהירה. כפי שניתן לראות בתמונה, כלבתי היא פינצ'רית מעורבת ולכן השילוב עם החולצה גרם לגיחוכים רבים מצד השכנים שתהו מדוע היא לובשת בגד כזה. אני תוהה האם מדובר בצבע שלא כל כך מחמיא לפרווה או שאולי בגדים יפים הם נחלתם של פודלים, פאגים ושאר הגזעיים? אף על פי חוסר האהדה שקיבלנו מהסביבה, המשכתי ללכת איתה עם הבגד במיוחד בשעות הצהריים בכדי להגן על העור שלה מפני קרני השמש החמות".

חולצות ספורט לכלבים קטנים, להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 59 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לא כל כך פרקטי. צעצוע משחק צף לים/מערכת וואלה, צילום מסך

צעצוע משחק צף לים של חברת Petstages

צעצוע עמיד בצבע כחול ובצורת עצם. צף במים ובעל משטחי חספוס מגוונים לניקוי השיניים.

דבר הנסיין: "בארץ ישנם מספר חופי ים המיועדים לכלבים. לאחר שהגעתי עם כלבי לחוף מתאים, הגיע השלב בו עליי לשלוף מן התיק צעצוע. הצעצוע עמיד וצף ועל כן ניתן להיכנס איתו למים ללא כל חשש שישקע. כאשר נכנסתי עם כלבי למים, הוא איבד עניין לגמרי בצעצוע והיה מרוכז בשחייה ובי. ברגע שהסרתי עיניים מהצעצוע הוא כבר עשה דרכו אל המעמקים ובהמשך אל פיו של כלב אחר שהיה באותה העת במים. כאשר יצאנו וישבנו על החוף, הוא לפתע התעניין בצעצוע אך הייתי צריך לשטוף אותו ולייבשו מכיוון שנדבק אליו המון חול. משחק חביב אך לא כל כך פרקטי ובריא- שילוב של מי מלח, חול ומוצר שנעלם.

צעצוע צף Orka, להשיג בחנות חיות פטביי, 46 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גם לכלב מגיע סברובסקי. תגי שם מעוצבים/מערכת וואלה, צילום מסך

תגי שם מעוצבים לכלבים וחתולים

חשוב שיהיה לכל כלב וחתול תג בכדי שניתן יהיה למצוא אותם במידה וילכו לאיבוד. התג כולל חריטה והדפסת שלוש שורות של מילים או מספרים.

דבר הנסיין: "ישנם למעלה מ-200 דגמים שונים כך שההתלבטות הייתה קשה. ניתן למצוא דגמים פשוטים, דגמים שאמנים עיצבו בסגנון פופ ארט, דגמים קלאסיים, משובצים באבנים ועוד. בהתחלה התלבטתי האם ראוי להשקיע בתג יוקרתי או פשוט, ולבסוף בחרתי בתג ממוצע, בצבע ורוד ובצורת עצם בו כתוב שם הכלבה ושני מספרי טלפון שלנו. תהליך החריטה נעשה בחנות ונמשך פחות מדקה. מאז אותו תג מדובר, הכלבה שלי הספיקה הרבה והוא נשמר כמו חדש וממשיך להתנוסס בגאווה על צווארה".

תגי שם מעוצבים, להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 29 שקל לעיגול קטן ועד 159 שקל לתגים משובצים באבני סברובסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully