וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: מתגברים ניסיונות למתקפות סייבר עלינו

טל שלו

14.10.2012 / 12:18

ראש הממשלה אמר כי מערכת הגנה מפני ניסיונות אלה נמצאת בפיתוח. "כמו שיש כיפת ברזל, תהיה הגנה נגד טרור סייבר", אמר על רקע דיווחים על מתקפות סייבר אירניות נגד ארה"ב

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי "מתגברים ניסיונות למתקפות סייבר על תשתיות המחשבים בישראל. מדי יום ביומו אנו מתמודדים עם ניסיונות רבים לחדור לרשת המחשבים". נתניהו אמר את הדברים על רקע דיווחים לפיהם ארה"ב נתונה למתקפות סייבר מצד אירן. "בשביל זה הקמתי לפני שנה מטה סייבר לאומי שיפתח כיפת ברזל דיגיטלית. כמו שיש כיפת ברזל נגד טילים וגדר בדרום נגד הטרור, תהיה הגנה דומה גם נגד טרור מחשבים. אבל כמו שגדר לוקח זמן, כך גם כיפת הברזל בתהליכי פיתוח כעת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, מאי 2012. אמיל סלמן, ספק 500
"מתמודדים מדי יום עם ניסיונות לחדור לרשת המחשבים". נתניהו/ספק 500, אמיל סלמן

ראש הממשלה ניצל את פתח ישיבת הממשלה כדי לשבח את חיסולו של מחבל בתקיפת חיל האוויר ברצועת עזה אמש, אותו כינה "פעילותו המדויקת של צה"ל". נתניהו הוסיף כי "הג'יהאד העולמי מגביר את המאמצים לפגוע בנו ואנו נמשיך להגן על ביטחוננו, הן בתגובה והן בסיכול מונע".

ברק ונתניהו התבדחו על הבחירות, דיכטר הודיע כי יתמודד בליכוד

בהמשך דבריו התייחס נתניהו גם לתקופת הבחירות ואמר כי "בחודשי הבחירות נמשיך לנקוט בניהול אחראי של הכלכלה". גם שר הביטחון אהוד ברק ניצל את סיום הישיבה להומור בחירות משלו. לאחר ששר החינוך גדעון סער סיים כמה דקות של סקירה לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית אמר ברק בחיוך: "אנחנו מבקשים גם כן זמן תשדירים הוגן". ראש הממשלה ענה לברק בחיוך: "אתה דיברת על הביטחון". ואילו ברק חזר על אחת העקיצות שפיזר בימים האחרונים מאז נודע על הבחירות: "אני עדיין שוקל את מי מחברי הליכוד להתחיל לשבח". ראש הממשלה ושר הביטחון, שלאחרונה דווח על מתיחות ביניהם, התבדחו וצחקו בסיום הישיבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עוד לפני הישיבה הודיע השר להגנת העורף, אבי דיכטר, בפגישה עם ראש הממשלה, כי החליט להצטרף לליכוד: "בהמשך לשיחות עם ראש הממשלה נעניתי לקריאה והחלטתי להצטרף לליכוד. זו המפלגה היחידה שיכולה להגן ולהוביל את המדינה לעתיד בטוח בתוך מזרח תיכון סוער". דיכטר, המכהן כחבר כנסת מטעם קדימה, הוסיף: "לחמתי עם ביבי כתף אל כתף בסיירת מטכ"ל בגיל 20 ועכשיו בגיל 60 אלחם לצדו בליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully