וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסבבה: הזמר שכותב בלדות והכלבה טישו שמנגבת את הדמעות

א.ב דן

16.10.2012 / 8:30

והפעם מארח מדור חי בסבבה את הזמר והיוצר המוזיקלי ישי ג'סי רזיאל שמגדל באהבה את הכלבה טישו שמחכה ליום בו יכתוב גם עליה שירי בלדה מתוקים

השבוע חיפש כתב המדור בלדה להתפנק אתה עם תחילת הטפטופים הקלים והירידה הקלה בטמפרטורות, ומצא מזור לנפשו הדואבת בשירו של ישי רזיאל, אשר מוכר גם בכינוי Jess-E, "זו את". השורות שבשיר - "חשבת שאני מדמיין, מתאהב בקלות/מחפש אהבה אבל זה לא פשוט/זה לא פשוט ראית שאני מתקרב וידעת מה יקרה/ידעת שאהיה עוד אחד שיבכה/ועדיין בוכה", פרטו בדיוק על נימי הרגש העגמומי של צינת הסתיו הקלה. כמובן שמילים ומנגינה, אינם סיבה מספקת להתארח במדור החייתי במזרח התיכון, גם לא העובדה שישי הוא גיסו של פבלו רוזנברג ואחיה של הדוגמנית מירי לוי, וישי מטפל במסירות בכלבתו העונה לשם המאוד מצונן, טישו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עוד לא כתבתי עליה שיר אבל טישו היא חלק אינטגרלי מהחיים שלי". ישי וטישו בנסיעה משותפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם יש שיר או יצירה מוסיקלית שעוסקים בבעלי חיים שהשפיעו עליך?

"אני חסיד של סרטי כלבים כמו 'האצ'יקו', 'שמונה מתחת לאפס' ו'מארלי'. 'מארלי', למשל הגיבור של הסרט הוא לברדור, וממש רואים שם סיפור דומה למה שהיה לי עם טישו שלי שהרסה לי רהיטים וכאלה. אין ממש השפעה... יותר הנאה."

בסדר, אתה לא מושפע, אבל שיר על הכלבה יצרת?

"לא, עדיין לא כתבתי שיר עליה, אבל יש מצב שזה יקרה באחד מהימים. טישו היא חלק אינטגרלי מחיי ובאמת מפליא שעוד לא עשיתי את זה."

התחלת במוזיקת דאנס וכעת אתה מבצע בלדה, האם זהו מפנה חד פעמי או רב פעמי? ממה הוא נובע?

השיר "זו את" נכתב על סיטואציה רומנטית שעברתי ואני לא יכול להרחיב כאן יותר מדי, אבל אני יכול להגיד שהשיר הוא לא פסימי בסופו. השיר היה חייב לצאת, הוא נכתב והופק תוך יומיים, צולם קליפ מינימלי בבימויו של ציון בראון וזהו. לא כיוונתי כאן למשהו מסחרי, אני לא חושב שזה יהיה להיט. זה פשוט שיר שהיה חייב לצאת."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממוזיקת דאנס לבלדה מתוקה. ישי רזיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפים של ישי לאיסוף הקקי של הכלב מהרחוב

טיפ מס' 1: אספו שקיות מהסופר

"איסוף הקקי של הכלבים לא חייב להיות עם שקיות שקונים - שימרו את השקיות של הקניות מהסופר ואגרו אותן במגירה. גם עזרתם לאיכות הסביבה וגם חסכתם כסף."

טיפ מס' 2: אספו את הקקי עם המקומון!

"את העיתון העירוני העבה אשר מושחל לתיבות, אתם גם ככה זורקים. אבל הוא אפילו עדיף משקיות, כי הוא ניתן למחזור. נסו להשתמש בו ככף ולאסוף את הקקי של הכלבים איתו."

עוד אנשים שחיים בסבבה עם הכלבים שלהם:

חי בסבבה: למה לא לתת לכלבה ללקק?

חי בסבבה: האמן שהפך לצמחוני בזכות הכלב שלו מונטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully