וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר בתרדמת - שתי נשים נאבקות על הירושה

אלה לוי-וינריב וחן מענית

11.10.2012 / 15:15

הסיפורים הפיקנטיים ממסדרונות בתי המשפט: מאיש העסקים שניהל במשך 20 שנה חיים כפולים עם 2 נשים ועד האישה שנתפסה לאחר שחטפה את שלושת ילדיה

גלובס

הסיפור הבא נשמע כאילו לקוח מסרט הוליוודי, אבל הוא קרה כאן, בישראל: אישה בשנות ה-60 לחייה נכנסה למשרדה של עו"ד ענבר שנהב וסיפרה לה שהיא חיה עם בעלה במשך 40 שנה, ולאחר שזה שקע בתרדמת הגיעה אישה זרה וטענה שהיא אישתו וחיה איתו גם כן.

בתוכנית "יום הדין" מובא הסיפור במלואו, במסגרת תביעה המתנהלת בבית המשפט. האישה ה"זרה" תובעת מזונות כיוון שנולדו לה, לטענתה, ילדים מאותו אדם.

"הלקוחה אומרת: אני חיה עם בעלי 40 שנה, יש לנו 3 ילדים, אני אוהבת אותו, רציתי להמשיך ולחיות איתו ופתאום באה מישהי שאומרת שב-20 השנה האחרונות היא מנהלת איתו משק בית משותף; שיש להם שני ילדים ושהוא צריך לפרנס אותם ושהיא חלק מהחיים שלו יותר ממני", אמרה עו"ד שנהב בתוכנית.

2 הנשים מישראל ואף גרות במרחק של כשעתיים אחת מהשנייה. לפי שנהב, "מה שקרה זה שהוא איש עסקים ובכל פעם שהוא נסע לחו"ל הוא בעצם הלך לחיות עם האישה השנייה ולגדל איתה את הילדים. האישה השנייה ידעה על קיומה של האישה הראשונה אבל היא חשבה שהוא פרוד ממנה".

צפו בסרטון המלא על המשפט המתנהל ופרטים נוספים על החיים הכפולים של איש העסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully