וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת האימוץ: לוקחים חבר חדש הביתה

נדב גל

11.10.2012 / 11:00

השבוע ביקרנו ביום האימוץ של פרוייקט השידוכים של כלבים ואנשים - "המלאכים של רקסי", ופגשנו משפחות מאושרות שלקחו חבר חדש הביתה. גם אתם רוצים?

קרדיטים: צילום: דייב שחר; עריכה: אמיר קוטיגרו

הרעיון שעומד מאחורי פרויקט "המלאכים של רקסי" אותו מנהלת מכספה ומזמנה הפרטי, שרון חלבי הוא מעין אתר שידוכים לכלבים נטושים ולאנשים המחפשים לאמץ. כיוון שהעמותות השונות בארץ לא מקושרות ביניהן, אתר האינטרנט מספק פתרון פשוט בו המאמצים הפוטנציאלים יכולים לפנות ולהציג דרישה ספציפית לכלב אותו היו רוצים לאמץ. שרון מוציאה את הדרישה אל העמותות ברחבי הארץ, ואלו שולחים למאמצים העתידיים את התמונות. בסוף התהליך אם נמצאת התאמה, המאמצים באים לפגוש את הכלב הנבחר, בתקווה שיקחו אותו הביתה.

"ראיתי שאנשים מחפשים כלב לאימוץ בהסגרים עירוניים ובימי אימוץ הקרובים לביתם ואינם מוצאים את מבוקשם", מספרת שרון, " ישנם אנשים שלא מעוניינים ללכת להסגרים או לכלביות ולראות את הסבל ואת הכלבים המתחננים שיוציאו אותם ומעדיפים לקנות".

בנוסף מספרת שרון כי ישנן גם עמותות קטנות הנמצאות בדרום ובצפון הארץ, מהן מאמצים פחות כלבים מאשר מעמותות גדולות במרכז. לשם כך מתקיים פעם בשנה, בנוסף לפעילות הפרוייקט באינטרנט, יום אימוץ גדול לכלבים וחתולים שמחפשים בית.

אם גם אתם מחפשים חבר חדש לחיים ועוד לא מצאתם את האחד אתם מוזמנים לפנות לשרון- 0545448338, או באתר ובדף הפייסבוק של הפרוייקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully