וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פגש צעירה שיכורה במועדון ואנס אותה בביתה

גלעד גרוסמן

9.10.2012 / 11:10

תושב לוד הואשם כי פגש צעירה במועדון לילה, סיפר כי הוא מכר של משפחתה, ליווה אותה לביתה בעודה מעורפלת ואנס אותה. "מעשיו ונסיבות ביצוע העבירה מלמדים על מסוכנותו הרבה"

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד תושב העיר בן 26, בגין אונס של צעירה שפגש במועדון לילה בתל אביב לפני כשבוע וחצי, בעת שהיתה תחת השפעת אלכוהול. מכתב האישום עולה כי הוא הציג עצמו כחבר משפחה, וניצל את מצבה כדי לאנוס אותה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נועה ארזי מפרקליטות מחוז מרכז, הצעירה בילתה עם חבריה במועדון ושתתה משקאות אלכוהוליים רבים. בשלב מסוים היא חשה ברע והתיישבה בצד, ואז ניגש אליה הנאשם וסיפר לה כי הוא מכיר את משפחתה. היא הקיאה והיתה בהכרה מעורפלת, ולכן חבריה החליטו לשלוח אותה חזרה לביתה במונית. הנאשם התנדב לנסוע עמה, תוך שהוא מספר לחבריה שהוא מכר של משפחתה.

לטענת הפרקליטות, כאשר השניים הגיעו לדירתה של הצעירה, הנאשם הכניס אותה למקלחת והפשיט אותה בכוח. לאחר מכן השכיב אותה על המיטה מכיוון שהתקשתה לעמוד. הוא נשכב לצידה ואנס אותה למרות בקשותיה שיחדול ממעשיו וניסיונותיה להדוף אותו. לאחר שעזב את הדירה, התקשרה הצעירה לסבתה ואמרה לה שגבר זר היה בדירתה. סבתה הגיעה לדירה, אולם הדלת היתה נעולה והצעירה לא התעוררה מהדפיקות על הדלת. כאשר הצעירה התעוררה בבוקר היא התקשרה למשטרה והתלוננה שנאנסה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי מעשיו של הנאשם ו"נסיבות ביצוע העבירה מלמדים על מסוכנותו הרבה". לפי הפרקליטות, הנאשם "המודע היטב למצבה של המתלוננת, מציג עצמו כמי שבא לסייע לה ולעזור, ובפועל מנצל את חולשתה על מנת לקיים איתה יחסי מין תוך שהוא מתעלם מהתנגדותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully