וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטלם עם אנס הישראלית: "היא ביקשה שאשפיל אותו"

קובי דוד

3.10.2012 / 19:24

לאחר שסייע בלכידת תושב מיאנמר, שהודה באונס ישראלית בתאילנד, הצטלם נתי חדד עם האנס כשהוא מחזיק לפניו דף ועליו הכיתוב "אני חרא של בנאדם". לדבריו, הדבר נעשה לבקשתה

נתי חדד, בן 28, מתגורר כבר מספר שנים בתאילנד ומתנדב ביחידת החילוץ וההצלה בקוסמוי. במסגרת פעילותו הוזעק חדד למספר רב של אירועים בהם היו מעורבים ישראלים, כשהאחרון שבהם הוא תקיפתה של תיירת ישראלית במהלך מסיבת "פול-מון" באי קופנגן, כשעל פי החשד נאנסה בידי אזרח מיאנמר. תמונות החשוד פורסמו היום (רביעי), ואחת מהן אף גרמה לסערה של ממש ברשתות החברתיות. לא בשל חומרת החשדות נגד בן ה-25 שהודה במעשה, אלא בשל העובדה שבאחת התמונות רוכן חדד לעבר החשוד, כשהוא מחזיק לפניו שלט עם הכיתוב "אני חרא של בנאדם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"היא ביקשה ממני להשפיל אותו". חדד והחשוד באונס/מערכת וואלה, צילום מסך

"היא ביקשה ממני להשפיל אותו כמה שאוכל", סיפר חדד בשיחה עם וואלה! חדשות. לדבריו, הוא היה הראשון מאנשי החילוץ שהגישו לצעירה סיוע, ואף דרש מאנשי הביטחון לבצע בדיקות די.אן.איי לעובדי המלון בו התארחה. "היא סיפרה לי שבחור אנס אותה וברח מהמקום, היא הייתה בטוחה שהוא נשאר סמוך למלון שבו התארחה", הסביר. לאחר ששיתוף הפעולה מצד הצעירה נשא פרי והביא למעצרו, נענה חדד לבקשת הצעירה והצטלם עם החשוד באופן שהכעיס רבים, אולם גם זכה לשלל תגובות נלהבות מצד גולשים שחיזקו את ידו.

חדד עובד בגפו, לא כל תיווך או סיוע מצד משרדי החוץ והביטחון בישראלי, ומקווה כי המקרה האחרון יהיה זה שיביא לשיתוף הפעולה המיוחל מצד מדינת ישראל. "אני עושה זאת מתוך שליחות מלאה והכל מכספי הפרטי, חבל מאוד שמשרד הביטחון או גוף ממשלתי אחר בישראל לא מכיר בי", הוסיף. לדבריו, "הישראלים שמגיעים לתאילנד נקלעים לסיטואציות מורכבות, יש לא מעט בעיות בשטח. אני מקווה שהמדינה תתעורר ותנסה לעזור בעניין. אני מוכן לשתף פעולה עם כל מי שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully