וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות צעצוע: מוצרי מזון שיישדרגו לכלב ולחתול את הארוחה

כרמי צדוק

2.10.2012 / 12:30

מדור חיות צעצוע מכיר לכם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: והשבוע חטיפים וגאדג'טים בתחום המזון שיעשו לכם ולמחמדכם את השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוד הוא ברכות. חטיף Super Lekker/מערכת וואלה!, צילום מסך

חטיף רך Super Lekker

החטיף עשוי מבשר אמיתי, רך יחסית ומתאים לכלבים בכל הגדלים. אפשר להשתמש בו בתור צ'ופר לחינוך ואילוף או בתור חטיף לפינוק הכלב.

דבר הנסיין: "הכלב שלי בן השלוש משתגע מהחטיף הזה. כל חטיף במארז מגיע במידה גדולה ואחידה, דבר אשר דורש חיתוך יסודי אם משתמשים בו לצורכי אילוף (אלא אם כן בא לכם לפטם ולפנק את הכלב). מצד שני, מצאתי את הגודל והרכות של המוצר כיתרון בכל הקשור למשחקים כמו קונג: קל לחתוך אותו ולהתאימו לתוך הצעצועים השונים. ללא ספק מדובר בתמורה נהדרת למחיר, המארז שוקל קילו, ולא כמה מאות גרמים כמו בחטיפים הסטנדרטים".

חטיף Super Lekker, להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 44 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה בתיאבון. תרסיס Bone Appetit/מערכת וואלה!, צילום מסך

תרסיס היפו אלרגני למזון יבש Bone Appetit

המוצר מכיל שילוב של שמנים בריאים ותמציות טעם וריח, להוספת עניין וטעם למזון יבש וצעצועים של כלבים וחתולים. התרסיס מועשר באומגה 3 ואומגה 6 לחיזוק העור והפרווה. המוצר זמין בשישה טעמים: עוף צלוי, קבב כבש או סטייק פילה לכלבים, וסטייק סלמון, לובסטר או כבד צלוי לחתולים.

דבר הנסיין: "בחרתי בטעם הסלמון עבור החתולה שלי. באופן כללי היא איננה אכלנית גדולה ולרוב מעדיפה אוכל של בני אדם. התזתי מספר פעמים את המוצר על האוכל היבש שלה, והיא אכלה אותו בתיאבון רב. גם בפעמים נוספות שעשיתי זאת, נראה היה שהיא נהנית מאוד מהארוחה. לאחרונה הפסקתי להשתמש במוצר בתדירות גבוהה, וזאת בכדי שלא יגמר במהרה. אני לא רוצה שהיא תתרגל לאכול את המזון היבש שלה רק אם שמים בו ספריי. בשורה התחתונה המוצר מעלה את ההוצאה החודשית על האוכל שלה ולכן הוא מתאים רק לאירועים מיוחדים או להתזה בתוך הצעצוע האהוב מדי פעם".


ספריי Bone Appetit, להשיג בחנות אינטר פט, 42 שקל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לכלבים צמחוניים. חטיף ברווז ותפו"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

חטיף ברווז ותפוח אדמה נטורל באלנס Natural Balance

חטיף לכל סוגי הכלבים על בסיס ברווז ותפוח אדמה. החטיף אינו מכיל דגנים ולכן מתאים לכלבים בעלי רגישויות.

דבר הנסיין: "הכלב שלי לא כל כך מתלהב מהטעם של החטיף היבש הזה. יש לו טקס קבוע: בהתחלה הוא רק בוחן ומלקק אותו, לאחר מכן משחק איתו ולבסוף נותן נגיסה או שתיים ואוכל אותו. על פניו נראה שהוא מעדיף חטיפים רכים מבשר ועוף. החטיף הנ"ל מכיל חומרים טבעיים בלבד ללא תירס, סויה או חיטה, אך בכל זאת לא נרשמה התלהבות יתרה מצד כלבי.
יתכן וברווז זה לא הטעם שלו ועליי לנסות טעם אחר בסדרה כמו כבש ואורז. כמו כן החטיף מכיל 397 גרם בלבד, מחיר יקר לעומת מוצרים זולים וטעימים יותר".

חטיף ברווז ותפוח אדמהNatural Balance , להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 49 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הכלב שלכם שונא לבלוע כדורים? חטיף להסתרת כדור Equilibrio/מערכת וואלה!, צילום מסך

חטיף להסתרת כדור/תרופה Equilibrio

חטיף שנועד להסתיר תרופות וכדורים. לוקחים את הכדור שהכלב לא רוצים לבלוע, מכניסים לתוך חטיף הסתרה, והכלב אוכל את כל החטיף עם התרופה שבתוכו.

דבר הנסיין: "מדובר בפתרון נהדר לבעלי חיים חולים הזקוקים לתרופה בדמות סירופ או כדור. לצורך הבדיקה הטמנתי בתוך החטיף כדור גלוקוז דמה. פעולת ההטמנה התגלתה כפשוטה במיוחד, בסך הכל צריך להוציא את הסוגר של החטיף, להכניס לתוכו את התרופה ולכסות. הכלב אכל בהנאה רבה את הצעצוע ולא נשאר זכר לכדור הגלוקוז שהחדרתי לתוכו. בשורה התחתונה, שווה להיות חולה לכמה ימים בשנה".

חטיף Equilibrio, להשיג בחנות אינטר פט, 5 שקל לחטיף בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully