וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפאל: 19 הרוגים בהתרסקות מטוס קטן בקטמנדו

28.9.2012 / 10:54

המטוס המריא משדה התעופה בבירת נפאל, דיווח כי פגע בציפור וזמן קצר לאחר מכן התרסק בשדה על גדת נהר. ההרוגים הם שבעה בריטים, חמישה סינים, ארבעה נפאלים ושלושה אנשי צוות

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

מטוס קטן התרסק היום (שישי) זמן קצר אחרי המראתו מבירת נפאל, קטמנדו. לדברי הרשויות, 19 בני אדם נהרגו בהתרסקות, בהם שבעה נוסעים בריטים, חמישה סינים, ארבעה נפאלים ושלושה אנשי צוות. מחקירה ראשונית עולה כי המטוס פגע בציפור טרם התרסקותו.

המטוס המריא מקטמנדו, והיה בדרכו ללוקלה שבאזור הר האוורסט. "המטוס עלה באש והתרסק שתי דקות אחרי שהמריא מקטמנדו. הזעקנו כוחות הצלה לאתר", סיפר דובר המשטרה בינוד סינג. "הלהבות היו גבוהות, ושרפו את כל חלקי המטוס", ציין עד ראייה.

התרסקות מטוס קל בקטמנדו נפאל, ספטמבר 2012. רויטרס
זירת התאונה בקטמנדו/רויטרס

כוחות החילוץ שהגיעו למקום חילצו את הגופות מההריסות בשדה, על גדת נהר, סמוך לשדה התעופה. מנהל שדה התעופה בקטמנדו, ראטיש צ'אנדרה לאל, סיפר כי הטייס הספיק להודיע לפקחי השדה כי המטוס פגע בציפור לפני שהתרסק.

שגרירות בריטניה אישרה כי אזרחיה בין ההרוגים. "התאונה יכולה להעלות שאלות על בטיחות ויכולה להיות לכך השפעה על התיירות במדינה", אמר מנהל סוכנות תיור באזור, דשרינג שרפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
התרסקות מטוס קל בקטמנדו נפאל, ספטמבר 2012. רויטרס
לא היו ניצולים מההתרסקות/רויטרס

מדובר בטרגדיה השנייה במדינה בשבוע האחרון, שגבתה את חייהם של תיירים. ביום ראשון נהרגו 11 בני אדם, רובם זרים, במפולת שלגים בהימאליה. מלבד זאת, מדובר בתאונת המטוס הקטלנית השישית בנפאל בשנתיים האחרונות. רק בחודש מאי האחרון נהרגו 15 בני אדם כאשר מטוסם התרסק בצפון מערב המדינה.

עוד בנושא
בחודש מאי: הרוגים בהתרסקות מטוס באזור תיירותי בנפאל
זוועה בנפאל: נערה עבדה ביער ונטרפה על ידי נמר
נפאל: התיירים צפו באוורסט מהשמיים - ולא שבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully