וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים נתקעו בחור שולחן, הכבאים חילצו עם סבון

27.9.2012 / 12:46

לעיני הכבאים שהוזעקו לגן בפתח תקווה נגלו שני ילדים בתוך חור באמצע שולחן ללא יכולת לצאת. הכבאים מרחו סבון על הילדים והצליחו לחלצם בריאים ושלמים. "פתרון יעיל ומהיר"

שירותי הכיבוי רגילים לקבל פניות רבות לעזרה בחילוץ, אך הפעם כנראה גם הם זכו להפתעה. בשעות הבוקר (חמישי) נקראו כבאי פתח תקווה לחלץ ילדים בגן בעיר. בקריאה שהגיעה למוקד נמסר כי שני ילדים נתקעו בתוך שולחן וכיסא, וכיוון שהדיווח לא היה ברור כל כך, יצאו למקום שלושה צוותים של כיבוי והצלה.

לעיניהם של הכבאים נגלו שני ילדים שנכנסו לתוך חור באמצע שולחן עגול. הם עמדו פנים אל פנים כשהם דחוסים וללא יכולת לצאת מהמקום. מכיוון שמדובר בילדים בני שלוש, העדיפו הכבאים לפעול בצורה עדינה ולאחר שמרחו על גופם של השניים מים וסבון החלו להוציא אותם, אחד אחרי השני אל מחוץ לחור. לאחר מספר דקות המשימה הושלמה והשניים יצאו ללא פגע וחזרו לשגרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים מחולצים מהשולחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קיבלנו את הקריאה והגבנו במהירות. יצאנו למקום מיד עם שלושה צוותים ולא לגמרי היה ברור לנו במה מדובר", סיפר אחד הכבאים, אבי ערוסי. "הגענו למקום וראינו שהילדים תקועים בשולחן המיוחד לצביעה, עם חור באמצע".

ערוסי סיפר כי "בגן היה לחץ. אחת הגננות בכתה, והשנייה הייתה קצת בהיסטריה. הילדים דווקא היו באופן יחסי רגועים והמשכנו להרגיע אותם. חשבנו על פתרון יצירתי כדי שזה לא ילחיץ את הילדים, ולאחר שהסברנו לילדים מה אנחנו עומדים בדיוק לעשות, ולאחר שהוצאנו את הגננת הבוכה, שלא תלחיץ את השניים, והסברנו לגננת שנשארה במקום, התחלנו בפעולת החילוץ. החילוץ לקח פחות מדקה והם היו בחוץ, זה היה פתרון יעיל ומהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully