וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: מצילים את הפילים באפריקה

29.9.2012 / 9:20

פינת הליטוף הוירטואלית לסוף השבוע: תמונות של חיות מסביב לעולם שעושות נחת

רוסיה: טיגריס לבן בנגלי

קאן, טיגריס לבן בנגלי בן שנתיים נראה בגן החיות בעיר קרסנוירסק שבסיביר. טיגריסים אלו נחשבים נדירים במיוחד גם בשל צבעם, וגם בשל העובדה שהם ניצודים בטבע ונחשבים לחיה בסכנת הכחדה חמורה.

ארה"ב: גור פנדה מחפש שם

גור פנדה בן חודשיים מקבל חיסון ראשון במהלך בדיקה רפואית שנערכה לו בגן החיות של סאן דייגו, ארה"ב. גן החיות קיבל כבר למעלה מ- 7500 הצעות לשמות לגור הקטן שנולד לאימו, "באי יונון".

אוסטרליה: גולשים עם דולפינים

גולשים מחכים לגל ולצידם דולפינים קופצים בחוף בונדי, שבסידני , אוסטרליה. דולפינים הם עניין שבשגרה עבור תושבי החופים באוסטרליה, והם מתקרבים לחוף פעמים רבות כדי לחפש דגים קטנים למאכל.

הונגריה: כלבי מזחלות בתחרות

כלבי האסקי סיבירי מתחרים בתחרות נשיאת מזחלות ליד העיר בודפשט, הונגריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פנמה: כלבים מטפלים בילדים

ילד נשען על כלבת לברדור טיפולית העונה לשם פיונה, במרכז טיפולי בעיר פנמה שבפנמה. במרכז מטפלים בילדים עם תסמונות פיזיות ונפשיות בעזרת כלבים, וכך מצליחים לשפר את איכות חייהם.

ארה"ב: מגפת השומנים עוברת גם לחתולים

סקיני החתול הג'ינג'י ששוקל 16 ק"ג במקלט לחיות בעיר ריצ'רדסון שבטקסס, ארה"ב. החתול בן החמש נמצא לפני כשבוע על ידי עובדי המקלט והוא מחפש בית חם שיאכלס את כל הטוב הזה.

קניה: מצילים את הפילים

עדר פלים מתאסף עם שחר לשפת מקווה מיים בפארק הלאומי טסאבו, שבקניה. הקרו לשימור חיות הבר הבינ"ל פנתה בתקופה האחרונה אל מנהיגי דת באפריקה, על מנת שאלה יעזרו לה להלחם בציד הלא חוקי של קרנפים ופילים באפריקה, שניצודים בשל האמונה בכוח הריפוי של קרניהם.

אנגליה: ארנבות בתערוכת יופי

זוג ארנבות שמוטות אוזניים בתחרות בארוגייט, אנגליה. התחרות שמושכת אליה מגדלים מכל רחבי אירופה מתקיימת באנגליה כבר למעלה מ-90 שנה.

אנגליה: ברווזי מנדרין באגם

שני ברווזי מנדרין סיני שוחים באגם בפארק סיינט ג'יימס שבלונדון, אנגליה. מראהו של זכר המנדרין הוא המרשים ביותר וצבעים רבים מעטרים את גופו. ברווזים אלה מסמלים בתרבות הסינית זוגיות טובה ונאמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully