וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל בניין נפל מהקומה ה-13 בפתח תקווה - ומת

24.9.2012 / 12:03

כוחות ההצלה שהגיעו לאתר הבנייה מצאו אותו כשהוא ללא רוח חיים וקבעו אותו מותו במקום. גופתו טרם פונתה בשל חשש שהמנוף, שנתקע בקומה ה-13, יקרוס, וכעת פועלים להזזתו

פועל בניין נפל הבוקר (שני) מהקומה ה-13 באתר בנייה ברחוב דנקנר בפתח תקווה. לכוחות מד"א ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של האיש, כבן 30.

להערכת עדי ראייה שנכחו במקום, קורה שהורמה על ידי מנוף באתר פגעה בפועל והפילה אותו. אחד ממתנדבי זק"א והצלה גוש דן שהגיעו למקום סיפר לוואלה! חדשות כי גופתו של הפועל טרם פונתה מהמקום בשל חשש מקריסת המנוף שנשאר תקוע בקומה ה-13. לדבריו, המתנדבים במקום פועלים כעת כדי להזיז את המנוף ללא פגע. הוא הוסיף כי לאחר שנקבע מותו של הפועל הורחקו כל הכוחות מהבניין בגלל החשש מהקריסה.מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע טרם ברורה ונפתחה חקירה בנושא. מדוברות כיבוי פתח תקווה נמסר כי האירוע יטופל מול משרד העבודה ברשויות ההנדסה בקשר להמשך הפעלת אתר הבנייה.

לפני שבוע נפצע ילד בן עשר באורח אנוש לאחר שנפל מהקומה הרביעית של בניין מגורים בבאר שבע. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים סורוקה בעיר, כשהוא סובל מפגיעת ראש וחבלות בחלקים אחרים של גופו. יום לאחר מכן דווח כי חל שיפור במצב הילד והוא מוגדר כעת קשה אך יציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully