וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבך: הורשע בפרשת טופז, נעצר בגין שוד

23.9.2012 / 16:45

רומן אלייב, שהורשע בגין ניסיון התקיפה של סוכן השחקנים בועז בן ציון, נעצר בחשד שנכנס לבנק בבת ים, איים על הכספרית באקדח והורה לה להעביר לידיו סכום כסף. הוא מכחיש

משטרת תל אביב עצרה בשבוע שעבר את רומן אלייב, שהורשע בעבר בניסיון תקיפה של סוכן השחקנים בועז בן ציון במסגרת פרשת דודו טופז. הפעם הוא חשוד בביצוע שוד מזוין בסניף בנק בבת ים. המשטרה טוענת שבידיה ראייה הקושרת אותו לשוד, אולם אלייב מכחיש כל קשר לאירוע.

ב-12 בספטמבר נכנס אלמוני חבוש בכובע לסניף הבנק ברחוב בלפור בבת ים. הוא איים על הכספרית באקדח והורה לה להעביר לידיו סכום כסף. לאחר מכן נמלט מהמקום. שוטרי מרחב איילון פתחו בחקירת האירוע, והגיעו חמישה ימים לאחר מכן לביתו של אלייב, שמתגורר בעיר. בחיפוש בביתו נמצא אקדח צעצוע, אשר על פי החשד שימש אותו באיום על עובדי הבנק.

אלייב נעצר ובית משפט השלום האריך את מעצרו עד מחר (שני). בדיון בהארכת מעצרו טען נציג המשטרה כי "הזהות שלו ידועה בגלל ראייה בתיק", ככל הנראה מצלמות האבטחה של הבנק, אשר תיעדו את השוד. השופט דניאל בארי התרשם מהראייה, קבע כי "מהחומר עולה חשד ממשי לביצוע המעשה", והורה להאריך את מעצרו. סנגורו של אלייב, עורך הדין ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, מסר כי מרשו כופר בחשדות המיוחסים לו וכי יש לו אליבי למועד האירוע.

כאמור, זו אינה הפעם הראשונה בה אלייב מסתבך. בשנת 2009 גזר עליו בית המשפט המחוזי בתל אביב שבעה חודשי מאסר ועוד שנת מאסר על תנאי, לאחר שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות של סוכן השחקנים בועז בן ציון, בשליחותו של דודו טופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully