וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסבבה: המדיום שתלמד אתכם לתקשר גם עם בעלי חיים

א.ב דן

25.9.2012 / 8:00

והפעם מארח מדור חי בסבבה את תמי גולדשטיין, מדיום, מורה רוחנית והילרית, שמגדלת בביתה חמישה חתולים וכלב מתבגר שמבחינים במה שהלקוחות שלה היו מתים לראות

חגיגות ראש השנה ואווירת יום כיפור, הכניסו את כותב המדור לסחרור. איזה סחרור? פשוט לופ שהוא לא יוצא ממנו, תוך כדי ספירת כמות החטאים ותחנונים לקבל חתימה טובה ועוד שנה אחת על פני הארץ, הוא מבטיח לשנות את דרכיו ולנסות להיות טוב יותר, ואין כמו מדור בעלי החיים הסבבי כדי לטפל בסוגיה. השבוע במיוחד ליום כיפור, זימן המדור מדיום הפועלת בקריית חיים ובתל אביב, לשיחה על החיים ועל המוות. תמי גולדשטיין – Ph.D, מדיום, מטפלת ומורה רוחנית, נשואה ואם לשלושה ילדים בוגרים, שמטפלת בלברדור שחור בן 12.5העונה לשם ארתור ובחמישה חתולים, ביניהם גם גורת חתולים בת שלושה שבועות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנדה הגורה עוד יונקת מבקבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמתי לב שרוב בעלי החיים שלך שחורים. יש סיבה מיוחדת?

"כל החתולים שלנו נמצאו ברחוב. ככה יצא, אבל אנשים באים אלי - רואים כלב שחור והתגובות שלהם משעשעות. כל התפיסה של חתולים שחורים נובעת מאמונות טפלות. הם לא חיות מיסטיות, זה קשקוש. הם פשוט בעלי חיים ואין להם תכונות אנושיות. יש להם המון נתינה, זה כן. כשהייתי עושה תיקשורים בבית, החתולים היו מרגישים שיש נשמה והיו עוקבים אחרי משהו במבט - שאף אחד לא קולט חוץ מהם וממני. הכלב גם היה נובח, אבל היום כל החיות מתנהגות רגיל".

שילבת בעלי חיים בטיפול?

"היו לי תלמידים ומטופלים שאהבו את זה שהחתול יושב עליהם בזמן הטיפול. היו אנשים שהרגישו שאם החתול יושב להם על הבטן, הוא מרחיק את האנרגיה השלילית ומביא להם במקום זה אנרגיה חיובית, אבל זה כמובן אנשים שאוהבים בעלי חיים. זה לא כל אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמי, ארתור הכלב ופנדה הגורה בחצר ביתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לך המלצה מיוחדת לקוראי המדור לטיפול בבעלי החיים בכיפור?

"מבחינת בעלי החיים, אתם בבית, וזה כמו שבת. הם ירצו יותר פינוק, הם ירגישו את השקט הסביבתי יותר מכם, ולכן יהיו רגועים יותר מצד אחד, אך קשובים יותר לכל רחש. הכינו להם מים ואוכל מראש, כדי שלא תצטרכו להתעסק עם זה ביום הצום שלכם. היו סבלניים אליהם, זה הזמן לאהבה, לראות גם בהם יצירי הבריאה המבורכים שזכו להיות אתכם. הם מליצי היושר שלכם, הם העדות לנתינה שלכם ולחמלה שלכם. הוקירו אותם על שהם משמשים בתפקיד הזה עבור הנשמה שלכם".

הטיפ של המדיום תמי גולדשטיין: לשלוח אנרגיה מרגיעה לבעלי חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דמיינו שהיד שלכם מקרינה רוגע שעובר ממנה אל בעל החיים". תמי מאכילה את פנדה בבקבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. כשאתם מלטפים את בעל החיים, דמיינו שהיד שלכם מקרינה רוגע. דמיינו אור בהיר ונעים שעובר מהיד שלכם אל בעל החיים.

2. כשאתם במרחק מבעל החיים, דמיינו את בעל החיים רגוע , יושב, נח, כאילו מחייך באושר ובשלווה. שלחו את הדימוי הזה אל הראש של בעל החיים. הכניסו את התמונה השלווה של הכלב, החתול, הסוס, או כל חיה אחרת שברשותכם, לתוך כדור של אור בהיר ועדין, ודמיינו שכדור האור הזה נכנס למחשבה, לראש, של בעל החיים ומתפזר בכל הגוף שלו, עד לרגיעה.


תמי גולדשטיין האתר הרשמי: www.mis-t.co.il

עוד אנשים שחיים בסבבה:
חי בסבבה: סופרת הילדים שסופרת חתולים
חי בסבבה: רקדנית הבטן שאוהבת את החתולה שלה יותר מכל גבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully