וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: אדם נהרג בפיצוץ רכב בהוד השרון

מטען חבלה גרם ככל הנראה לפיצוץ הרכב בשעה שנסע ברחוב הבנים בעיר. עם זאת, נבדקת גם האפשרות כי מדובר ברימון שהושלך או בתקלה טכנית. קיים קושי בזיהוי הגופה, שנשרפה כליל

צילום: שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן

רכב התפוצץ אמש (חמישי) ועלה באש בכיכר ברחוב הבנים בהוד השרון. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי במקום ישנה גופה אחת. טרם ידוע על נפגעים נוספים. המשטרה החלה בחקירת האירוע, שהועברה ליאחב"ל - היחידה האמונה, בין היתר, על חקירת הפשע המאורגן.

אדם נהרג מפיצוץ רכב בהוד השרון, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
המשטרה בודקת שלושה כיווני חקירה. זירת האירוע, הלילה/שלומי גבאי

הפיצוץ נגרם ככל הנראה ממטען חבלה שהוצמד לרכב. עם זאת, לדברי המשטרה, נבדקים שני כיווני חקירה נוספים: פיצוץ כתוצאה מרימון שהושלך לעבר הרכב או תקלה טכנית. העובדה שהרכב התפוצץ בזמן נסיעה היא שמגבירה את החשד כי הרקע לאירוע פלילי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניסיון חיסול בהוד השרון, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
הרכב עלה באש בזמן נסיעה. הרכב השרוף מפונה מהזירה/שלומי גבאי

מפקד משטרת כפר סבא, סגן-ניצב בני הרנס, סיפר כי "סמוך לשעה 23:00 נשמע פיצוץ ברחוב הבנים בהוד השרון. כתוצאה מכך, ככל הנראה נהג הרכב נהרג. כוחות משטרה גדולים, בפיקודו של ממלא מקום מפקד המרחב ניצב-משנה אילן מור, פועלים בשטח ואני מקווה שנגיע לתוצאות".

מקום הפיצוץ

עוד נמסר, כי הרכב, שהועף לצד הכביש מעוצמת הפיצוץ, נשרף כליל - וכך גם גופת ההרוג. לפי שעה, קיים קושי בזיהוי הגופה. כוחות המחלקה לזיהוי פלילי של המשטרה נמצאים במקום.

זוהר הורן, מתנדב איחוד הצלה, סיפר כי "כשהגעתי למקום, כוחות הכיבוי עמלו לכבות את הרכב הבוער. לדברי עוברי אורח, הרכב התפוצץ ולאחר מכן עלה באש. לאחר כיבוי האש, מצאתי ברכב אדם ללא רוח חיים ולא נותר לרופא אלא לקבוע את מותו".

ניסיון חיסול בהוד השרון, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
"כוחות הכיבוי עמלו לכבות את הרכב הבוער"/שלומי גבאי

בחודש יוני אירע פיצוץ סמוך לג'יפ מסוג מיצובישי של העבריין ניסים אלפרון ברחוב רש"י ברמת גן. כתוצאה מהפיצוץ, נפצע מאבטחו של אלפרון באורח קל. אלפרון עצמו, אשר זהו ככל הנראה ניסיון ההתנקשות השמיני שכוון נגדו, לא נפגע בפיצוץ.
"אם הוא היה בתוך הרכב התוצאה הייתה הרבה יותר קשה", מסר גורם משטרתי והתייחס לניסיונות חיסול קודמים של אלפרון: "יש לו נשמות של חתול".

(עדכון ראשון: 00:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully