וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת איש הביטחון: שוב הוארך מעצר החשוד המרכזי

19.9.2012 / 16:54

מעצרם של שלושת העצורים הנוספים, החשודים בסיוע לאחר מעשה ובשיבוש הליכי משפט, הומר במעצר בית. עורך דינו של החשוד המרכזי ממשיך לטעון כי פרחי יצא לכביש עם אקדח שלוף

צילום: קובי אליהו, שלומי גבאי; עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (רביעי) ב-12 ימים נוספים את מעצרו של ארקאן בדיר, החשוד בדריסת רכז הביטחון של שערי תקווה, ליאור פרחי, בשבוע שעבר. עם זאת, השופטת, שלהבת קמיר וייס, דחתה בקשת חוקרי מחוז ש"י של המשטרה להאריך את מעצרם של שלושה חשודים נוספים בסיוע לאחר מעשה ובשיבוש הליכי משפט, והורתה לשחררם למעצר בית.

ליאור ניסה למנוע הברחת פלסטינים - ונדרס למוות. טל אנגלנדר
הנדרס, ליאור פרחי/טל אנגלנדר

השופטת נימקה את החלטתה בכך ששוכנעה כי "אמנם קיימת עילה למעצרם של החשודים, אולם במקרה דנן סבורני כי ניתן להשיג את מטרת המעצר בשלב הזה, של הארכת מעצר שלישית, בדרך של חלופת מעצר".

במהלך הדיון, חזר פרקליטו של בדיר, עורך הדין יוסי זילברברג, על טיעוניו ואמר כי רכז הביטחון פעל ללא סמכות ויצא בפתאומיות לכביש עם אקדח שלוף כדי לעצור את המכונית. אתמול נערכה בזירה הצבעה על מקום הדריסה ובעקבותיה אמר עו"ד זילברברג: "הכביש הזה הוא לא בסמכות שערי תקווה ולא בסמכות של אף מקום אחר. זה כביש בין-עירוני ולא שייך לשום מקום. אתה רוצה להגיד לי שהוא עמד שם באמצע הכביש הבין-עירוני הזה עם אקדח שלוף כחלק מתפקידו?". עו"ד זילברברג הוסיף וטען כי מדובר בתאונה שנגרמה מחוסר ברירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"על בית המשפט לבחון אילו פעולות חקירה לבצע"

בדיון היום, הגיב עו"ד אנואר פריג', בא כוחו של עלא סרסור, החשוד כי התלונן תלונת שווא על גניבת המכונית בו נדרס פרחי, לבקשה להארכת המעצר, ואמר כי מדובר בחשד לסיוע לאחר מעשה ולכן הוא מבקש חלופת מעצר. "החשוד גר בכפר קאסם, יש לו ארבעה ילדים והוא במצב בריאותי לא טוב. יש לו ניתוח להסרת כליה בחודש הבא והוא נמצא בטיפולים", ציין. עו"ד פריג' הציע כחלופה מעצר בבית גיסו של סרסור, שנמצא בכפר קאסם. "יש ערבויות צד ג' משמעותיות, הן יכולות להבטיח התייצבות".

גם עו"ד גיורא זילברשטיין, פרקליטו של חאמד פריג' אלבדוי, החשוד שהסיע ליפו את הנהג החשוד בדריסה, אמר בבית המשפט כי כיוון שמרשו הודה בחקירה אין סיבה להאריך עוד את המעצר. "מרשי סיפר את הכל. הוא אדם ללא עבר פלילי, עובד במקום קבוע, משתף פעולה ומוסר את הכל. החלק שלו בכלל לא קשור לזירת העבירה".

עורכת הדין פישר דורי, המייצגת את רושדי רבאעה שאצלו נמצא החשוד בדריסה בעת מעצרו, אמרה במהלך הדיון: "אבקש לשחרר את מרשי שמצבו זהה בערך, אם לא לחלוטין לזה של החשוד אלבדוי. הוא גם הודה בחקירה. חלקו הכי פחות משמעותי בפרשה. בית המשפט צריך לבחון אילו פעולות חקירה יש לבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully