וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה טובה: 130 אלף בני אדם טיילו ברחבי הארץ

קובי דוד

17.9.2012 / 16:52

היום הראשון לשנת תשע"ג נוצל על ידי ישראלים רבים לטיולים בחיק הטבע, פיקניקים בשמורות ובאתרים הלאומיים ורביצה בחופי הים. מחר צפוי זרם המטיילים לגבור ולמלא את האתרים

צילום: שי מכלוף ושלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

ישראלים רבים בחרו לציין את היום הראשון לשנת תשע"ג בטיולים בחיק הטבע ובחופי הים. כ-130 אלף מטיילים פקדו היום (שני) גנים לאומיים ושמורות טבע, כשקרוב ל-60 אלף בני אדם בחרו לפקוד את צפון הארץ. תפוסה גבוהה נרשמה בנחלים שונים בגליל העליון, ביניהם נחל שניר, יהודיה, אכזיב ואחרים.

מטיילים בראש השנה תשע"ג, ספטמבר 2012. דרור עינב
צוללנים בחופי תל אביב, היום/דרור עינב

קרוב ל-10,000 מטיילים בילו את החג בפיקניקים, בעיקר ברכס הכרמל, בעין אפק בגליל המערבי, בגן הלאומי חורשת טל ובגן השלושה "הסחנה" סמוך לבית שאן. מנהל חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים, עוזי ברזילי, אמר כי "משנים עברו, אנחנו יודעים שהיום הראשון של החג מבוקש בקרב המטיילים. השנה הבחנו בביקוש גדול לפיקניק ושמורות טבע בעיקר בצפון הארץ. אנו מאמינים שמחר כמות המטיילים תלך ותגדל".

יערני קק"ל דיווחו כי אלפי מטיילים פקדו היום את היערות והפארקים של קק"ל בכל רחבי הארץ. בצפון בילו כמה אלפי מטיילים בשבילי יערות קק"ל ובחניון עין הזיתים. בדרום ובמרכז הנגב נרשמה תנועה ערה של מבקרים וכמה אלפי מטיילים פקדו את יער המלאכים-שחריה. במרכז הארץ כמה אלפים הגיעו ליערות בהרי ירושלים וביער בן שמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מטיילים בראש השנה תשע"ג, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
חוף בית ינאי, היום/שלומי גבאי

קובי סמרנו, מנהל אגמון החולה, סיפר כי למרות הציפיות, היום הסתכם עם מספר נמוך יחסית של מבקרים במקום. בסך הכל בילו באגמון החולה כ-1,500 מבקרים שזכו לצפות בנדידת הציפורים אבל במקום מצפים שמחר יגיע גל גדול יותר של מבקרים. כ-1,000 סקנאים צפויים לנחות באגמון בשעות הערב.

גם חופי הים ברחבי הארץ התמלאו היום והזכירו את מראות הקיץ החולף. הטמפרטורות שהיו גבוהות מהרגיל לעונה הוציאו לחופים עשרות משפחות וצעירים שעדיין לא מיצו את השהייה בים. גם מחר צפוי מזג האוויר להיות נאה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully