וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: האם נמצאה ההוכחה שהאדם בא מהקוף?

15.9.2012 / 9:35

עוד חיות מסביב לעולם: חתולה עיוורת בתצוגת אופנה, שד טסמני מנסה להיחלץ מתיק ועצלן ביום מדידות

צ'כיה: משפחת טיגריס אוכלת ארוחת חג

גור טיגריס הודי לבן חולק מזון עם אימו סוראייה, בגן החיות ליברק בצ'כיה. שלושה גורים של הטיגריס הנדיר הזה נולדו בתחילת חודש יולי בגן החיות.

ארה"ב: בייבי פנדה נולד

גור פנדה בן חמישה שבועות בגן החיות בסאן דייגו, ארה"ב. עד כה לא ידעו אנשים גן החיות אם הגור הקטן ששוקל קילו וחצי הוא זכר או נקבה. השבוע אחרי שבחנו אותו בפעם השלישית הגיעו הוטרינרים למסקנה כי מדובר בבן זכר. מזל טוב.

ארה"ב: חתולה עיוורת צועדת על ה"דוג ווק"

חתולה פרסית עיוורת העונה לשם "מיליון דולר בייבי" מדגמנת בתצוגת אופנה שהתקיימה השבוע בניו יורק, ארה"ב. תצוגת האופנה הציגה בגדים המיועדים לחתולים וכלבים, וכללה את ה"דוג ווק", בניגוד ל"קאט ווק" הנהוג בתצוגות אופנה בעולם.

אוסטרליה: שד טסמני בתוך תיק

שד טסמני מנסה להיחלץ מתיק קטן באירוע לכבוד יום המודעות לחיות בסכנת הכחדה שהתקיים בסידני, אוסטרליה. השד הטסמני, הוא חיית כיס טורפת הנמצאת באי טסמניה שבאוסטרליה בלבד. מחלה גנטית שהתגלתה בבני המין הזה בשנות ה-90 מאיימת על אוכלוסייתם, וכיום הם נמצאים בסכנת הכחדה חמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באלי: משחררים צבים אל הים

צב ים "זית" שבקע מהביצה, זוחל על חוף קוטה שבאי באלי. בחוף זה מצויה שמורת צבי ים, בה בקעו מאז שנת 2002 כ-20 אלף צבים, ו-80% מהם שוחררו בהצלחה אל הים.

ברזיל: עצלן ביום מדידות

סטודנטים מאוניברסיטת אמאזון מודדים את מידותיו של עצלן לבן צוואר במקלט לשיקום חיות בר במנאוס, ברזיל. העצלן לבן הצוואר שייך למשפחת העצלנים תלת האצבע והוא אופייני ליערות הגשם בצפונה של יבשת אמריקה הדרומית.

אוסטרליה: תמונת פרופיל לפיל

חיבוקי", נקבת פיל אפריקני בתצלום תקריב מחמיא במיוחד בגן החיות טרונגה שבדובו, אוסטרליה. הפילים האפריקנים הם החיה היבשתית הגדולה בטבע ומשקלם יכול להגיע לכשבע טונות.

אנגליה: הוכרזה העיר הידידותית ביותר לכלבים

מנחת הטלוויזיה והדוגמנית הבריטית, ג'ודי קיד מובילה כלבים בטקס בו הוכרזה העיר ברייטון כעיר הידידותית ביותר לכלבים

קונגו: מין חדש של קוף התגלה

מין חדש של קוף נתגלה ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו. הקוף שמזוהה כקוף "לאסולה" נצפה כבר בשנת 2007 על ידי חוקרים מאוניברסיטת ייל, והוא המין השני של קופים אפריקנים שנתגלו ב-28 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully