וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: ברבי חשוד שתקף עצור אחר בכלא

13.9.2012 / 8:49

החשוד במעורבות ב"פגע וברח" בנתניה, מעורב הפעם בתקרית תקיפה במהלכה בעט בידו של עצור בתא סמוך, שאחז בסורגים המשותפים לתאיהם. היום תגיש הפרקליטות הצהרת תובע נגד ברבי

צילום: קובי אליהו, דניאל בוק; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

שושן ברבי, החשוד בדריסתן למוות של שלוש בנות משפחה בתאונת "פגע וברח" בנתניה, נחשד כעת גם בתקיפת עצור אחר ובפציעתו באורח קל אמש (רביעי), במהלך מעצרו בבית הסוהר איילון. מחקירה ראשונית עולה כי כאשר שהו ברבי והעצור בתאי המתנה נפרדים, אשר ביניהם חוצצים סורגים, התלקח בין השניים ויכוח, במהלכו הניח המותקף את ידיו על הסורגים המשותפים לשני התאים וספג בעיטה מרגלו של ברבי שפצעה אותו בידו. הוא פונה במצב קל לבית החולים, בעוד נגד ברבי נפתחה חקירה בגין תקיפה.

היום תגיש פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע על כוונה להגיש כתב אישום נגד ברבי, בגין החשד במעורבתו בתאונה בנתניה, כך הודיע צוות החקירה המיוחד במשטרת מרחב שרון. נגד אורן חנונה, מי שנחשד שהיה עם ברבי ברכב, הוגש אתמול כתב אישום בבית משפט לתעבורה בפתח תקווה עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מעצרו של שושן ברבי הוארך ב-6 ימים. אבי כהן
חשד נוסף, הפעם בתקיפת עצור אחר. ברבי/אבי כהן

בתחילת השבוע התגייסה אשתו של ברבי, ניצה, לצד בעלה והצהירה: "אני יודעת שבעלי לא היה הנהג". במסיבת עיתונאים שהתקיימה במשרד עורכי הדין המייצג את משפחת ברבי בתל אביב, התלוננה רעיית החשוד על שהמשטרה סגרה את מסעדת "האלמוגים", אותה ניהל בעלה, בגין החשדות נגדו. "הרסו אותנו, דרסו אותנו. אני מקווה שהאמת תצא לאור ושהמשטרה תעשה את העבודה, כי הם יודעים שהוא לא היה הנהג", הוסיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully