וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתיחה הוכיחה כי האישה מתה ממחלה, בן זוגה שוחרר

רמי שני

12.9.2012 / 17:06

אזרחית אזרבייג'ן שנמצאה ביום ראשון בדימונה ללא רוח חיים סבלה ממחלה, כך עולה מנתיחת גופתה. בן זוגה, שנחשד ברצח, שוחרר לביתו. עורך דינו: "לחשדות המשטרה לא היה בסיס"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

בן זוגה של האישה שגופתה נמצאה בתחילת השבוע בדימונה, שנחשד ברציחתה, שוחרר היום (רביעי) ממעצרו. זאת, לאחר שמתוצאות נתיחת גופתה עלה כי היא מתה כתוצאה ממחלה, ולא בשל אירוע אלים כפי שנחשד בתחילה. כמו כן, לא נפסלת האפשרות כי מתה בשל נפילה. על אף שחרורו של החשוד, עמרם חג'בי בן ה-54, ממשיכה המשטרה לחקור את נסיבות מותה של האישה - אזרחית אזרבייג'ן בת 32 שככל הנראה הובאה ארצה למטרות נישואין.

עורך הדין אורי דייגי, המייצג את חג'בי, ביקר הערב בחריפות את המשטרה. לדבריו, האיש נעצר על רקע התנהלותו בעת שהמשטרה הגיעה לדירה, ולא בשל חשד מבוסס. "הוא מצא אותה שוכבת על הריצפה מכוסה בדם והגיב כפי שהגיב", אמר, "המשטרה עצרה אותו בלי כל חשד מבוסס. לכן הוא שוחרר עתה ממעצר, לאחר שהתברר כי היא לא מתה כתוצאה של פגיעה רעה בה מצידו".

הארכת מעצר לחשוד ברצח בדימונה , ספטמבר 2012. שי מכלוף
חקירת האירוע נמשכת. האיש בהארכת מעצרו, השבוע/שי מכלוף

צוות השוטרים שהוזעק לזירת האירוע ביום ראשון בערב מצא על גופה של האישה, שזוהתה בתחילה כאזרחית אוקראינה, סימני אלימות קשים. עם זאת, במשטרה לא שללו כי מדובר בתוצאה של נפילה ולאו דווקא תקיפה אלימה. חג'בי, שכאמור שוחרר היום לביתו, נעצר לאחר המקרה בחשד שדקר אותה בסכין במהלך ויכוח שפרץ בין השניים.

בדיון שנערך השבוע בהארכת מעצרו של חג'בי, טען עורך הדין דייגי כי מרשו משתף פעולה עם המשטרה ומכחיש את החשדות נגדו. "לפי מה שהוא מספר", סיפר דייגי, "הוא בא הביתה, מצא את אשתו מוטלת כשהיא מכוסה בכתמי דם והזעיק את המשטרה". הוא הוסיף כי החשוד הוא בעל משפחה, גרוש ואב לשלושה. כמו כן, במשטרה אישרו כי לא מוכרות תלונות קודמות של בני הזוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully