וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חייל ביצע מעשים מגונים בחיילות בעת שישנו

12.9.2012 / 13:46

החייל מפיקוד המרכז נאשם כי נכנס למגורי הבנות בבסיס ונגע בחיילות על אף התנגדותן, תוך שימוש בכוח. "לא קרה כלום. אל תספרי לאף אחד", אמר החייל לאחת המתלוננות

הפרקליטות הצבאית הגישה אתמול (שלישי) כתב אישום לבית הדין הצבאי ביפו נגד חייל בשירות סדיר מפיקוד המרכז, בו הוא נאשם כי ביצע מעשים מגונים בחיילות בעת שישנו במגורי הבנות בבסיס. כמו כן, הוא נאשם כי איים על השוטרים הצבאיים שהגיעו לעצרו.

מכתב האישום עולה כי החייל נכנס בשעת לילה מאוחרת לחדרה של חיילת בדרגת רב"ט ובזמן שהיא ישנה, התיישב על מיטתה ונגע בה באיברים מוצנעים. החיילת התעוררה ושאלה מה פשר מעשיו בחדרה, וזה השיב, כך נטען, כי הגיע על מנת לשכב עמה. החיילת אמרה לחייל "לא", אך זה התעקש, נשכב עליה והורה לה לשמור על שקט.

בשלב זה, כך עולה מכתב האישום, ביצע החייל מעשים מגונים בחיילת, תוך כדי שהוא נוגע לה באיברים האינטימיים. על פי כתב האישום, החיילת ביקשה מהנאשם להפסיק את מעשיו, אך זה המשיך, ואמר "תירגעי, הכל יהיה בסדר". החיילת הוסיפה להתנגד, ואמרה לנאשם "אני לא רוצה, אני בתולה". אז, על פי האישום, קם החייל על רגליו ואמר לה "לא קרה כלום. אל תספרי לאף אחד", ויצא מחדרה.

צעק לעבר השוטרים: "אל תתקרבו אלי, אני מסוכן"

במקרה אחר, כפי שחשפו חוקרי מצ"ח, נכנס החייל לחדרה של חיילת אחרת, יממה לאחר המקרה הראשון. החייל נאשם כי התפשט באופן חלקי והחל לבצע מעשים מגונים בחיילת בזמן שהיא ישנה. החיילת התעוררה לפתע, ושאלה את החייל מה מעשיו בחדרה בשעה כה מאוחרת, אך הנאשם לא חשש והחל לנשק אותה תוך כדי שהיא הודפת אותו מעליה וצועקת לעברו.

מכתב האישום עולה כי החיילת ניסתה לקום מהמיטה, אך הנאשם הדף אותה על גבה לעבר המיטה והחל שוב לנשק אותה. לאחר מכן, החל לבצע בה מעשים מגונים. החיילת הצליחה לקום מהמיטה ולצעוק לעברו "תעוף מכאן עכשיו".

עוד מתואר בכתב האישום כיצד, משהבין כי החיילת התלוננה נגדו וכי מפקדיו מחפשים אחריו, חזר הנאשם לחדרו, שלף סכין והסתתר. כשהגיעו לאזור שוטרים צבאיים, צעק לעברם "אל תתקרבו אלי, אני מסוכן", והחל להימלט בריצה עד שנפל ונעצר.

החייל נאשם בשורה של עבירות מין, בהן ביצוע מעשה מגונה בכוח, ובעבירה של הפרעה לשוטר. הפרקליטות הצבאית מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. במקביל, מפקדיו החליטו להדיח אותו מהיחידה בה הוא משרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully