וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אב אנס את 3 בנותיו במשך 21 שנה, האם ידעה ושתקה

כתב האישום החמור מגולל שורה ארוכה של עבירות מין מצד אב ממרכז הארץ כלפי בנותיו, תוך שימוש בכוח. האם נאשמת שהתעלמה מתלונות הבנות והכתה אותן עם מקלות וחוטי חשמל

כתב אישום שהוגש הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד זוג הורים ממרכז הארץ חושף פרשה מזעזעת של אונס במשפחה. האב, בן 64, נאשם בשורה ארוכה של מעשי אונס ומעשי סדום בשלוש מבנותיו במשך למעלה משני עשורים. באופן יוצא דופן, גם האם נאשמת בפרשה, בטענה כי ידעה על המעשים, ולא דיווחה על כך למשטרה.

על פי כתב האישום החמור, שהוגש באמצעות עו"ד דפנה יבין מפרקליטות מחוז תל אביב, המעשים בוצעו בשלוש מבנותיהם של בני הזוג, הנמצאות כיום בשנות ה-30, ה-20 והעשרה לחייהן. מכתב האישום עולה כי כאשר הבת הבכורה הייתה בת 11, היא נכנסה לישון עם אביה במיטת הוריה, ואז החל האב לבצע בה מעשים מיניים, תוך שהוא אומר לה ש"יעשה לה נעים", ובזמן זה ישנה האם על הספה בסלון.

במקרה אחר שתואר בכתב האישום, כאשר הייתה עם אביה בבית החולים, הם שכבו באותה המיטה, והוא ביצע בה פעם נוספת עבירות מין, תוך שהוא מזהיר אותה שלא תעשה רעש, על מנת שלא יתפסו אותם. כמו כן, מכתב האישום עולה שבשלב מסוים עברה המשפחה להתגורר ביישוב אחר ובביתם החדש היה חדר על הגג, שם עברה הילדה להתגורר. האב נאשם כי במשך כשנה, הוא ניסה לבצע שם בבתו מעשי סדום ומעשי אונס, תוך שימוש בכוח, ותקף אותה בהזדמנויות שונות ומרובות, כולל כאשר שיחק עמה ועם אחיה במחבואים, או כאשר עיסה את גופה. במקרה אחר, שבו ביצע לכאורה בנערה עבירת מין, אמר לה האב: "אוהו, אני רואה שאת נהנית". במקרים אחרים, שבהם לא הצליח לאנוס אותה כי התנגדה, ביקש ממנה לבצע בו מין אוראלי.

"גם לי הוא עושה את זה, וזה נעים"

על פי האישום, המעשים המיניים, שאת חלקם הוא אף ביצע במקום עבודתו, נמשכו עד שמלאו לבת הבכורה 19. עוד נטען כי כאשר הנערה הייתה בת 14, היא סיפרה ל"יועצת" שאליה לקח אותה אביה על מעשיו ועל כך שאביה רואה בה כאישה שנייה, ואז ה"יועצת" גערה בה ואמרה לה להפסיק לפתות את אביה.

בשלב מסוים, כך עולה מכתב האישום, פנתה הבת לאמה ואמרה לה שאביה נוגע בה בצורה מכאיבה ותיארה את מעשיו, ועל כך השיבה האם שהוא עושה את זה גם לה "וזה נעים". הילדה גם ביקשה מהאם שתפתיע את בעלה בעת המעשים, אולם זו סירבה לעשות זאת. היו מקרים שבהם יצאה הבת מחדרה כדי לא לשהות שם לבד עם אביה, וכאשר אמה שאלה אותה מה היא עושה, ענתה לה הבת "את יודעת למה אני למטה", והאם הכתה אותה.

כתב האישום מעלה גם מעשים שביצע האב בבת אחרת, כשהייתה בת 11. בעת שהאם הייתה בבית החולים לאחר שילדה את בנה הצעיר, נטען כי האב ביקש מהבת שתעשה לו מסאז' ברגליים. תוך כדי, הוא הושיב אותה על רגליו והרים את שמלתה כדי לבצע בה מעשה מגונה, והיא נמלטה. בהמשך, ביצע בה מעשים מגונים בזמן שישנה.

בכתב האישום נטען כי האחות סיפרה לאחותה הגדולה על המעשים, וזו התעמתה עם האב ואמרה שאם ימשיך לפגוע באחותה היא "תעשה לזה סוף". האחות הקטנה גם פנתה לאמם, וביקשה שלא תשאיר אותה עם אביה. האם התקוטטה עם האב, אך לא עשתה דבר כדי למנוע את מעשיו.

"אסיר את עורך ואכין ממך אהיל"

כמו כן, האב נאשם כי במשך כ-11 שנים, מאז שילדה נוספת הייתה בת שש וחצי, תקף אותה מינית, ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה במקומות שונים בביתם. באחד המקרים, ראתה האם את המעשים ואז צעקה על הבת, שהייתה כבת תשע או עשר, "מה את עושה?" ולקחה אותה מהחדר. במקרה אחר, ביצע בה מעשים מיניים כאשר אחיה הפעוט ישב לידם וצפה בטלוויזיה.

בכתב האישום נטען שהבת הצעירה סיפרה לאם על המעשים לפני כשנה וחצי, והאם אמרה לה ש"הכל בראש שלה". עוד נכתב כי שני ההורים נהגו להתעלל פיזית בילדים. לטענת הפרקליטות, האם נהגה להכות ארבע מבנותיה באמצעות חגורה, מקלות וחוטי חשמל ולכלוא אותן בשירותים במשך שעות. באחד המקרים, רדפה האם אחר האחות הבכורה עם מגהץ רותח, קירבה אותו לפניה ואמרה לה ש"תסיר את עורה ממנה ותכין ממה אהיל". במקרה אחר, חתכה לה את היד ודחפה את ראשן של שתיים מהבנות לאסלה ואמרה "תיחנקו שתיכן".

בני הזוג כופרים באישומים

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לשחרר את האם בתנאים מגבילים. הוא נאשם בסעיפים רבים של אונס, מעשי סדום, מעשים מגונים וניסיון לבצע עבירות מין. האם מואשמת בין היתר באי-דיווח ובסיוע למעשה.

כתב האישום הוגש באישור היועץ המשפטי לממשלה, שהתיר להגיש בו גם עבירות מלפני כ-20 שנה, היות שישנה התיישנות ארוכה יותר על עבירות מין במשפחה. עם זאת, האם לא הואשמה בעבירות אלימות בשל התיישנות.

פרקליטו של האב הנאשם, עורך הדין עלאא' מסארווה מהסניגוריה הציבורית, אמר בעקבות הגשת כתב האישום כי האב "מכחיש מכל וכל את האישומים המיוחסים לו. הוא אף מספר בחקירתו הסבר מפורט לתלונות נגדו". פרקליטה של האם, עו"ד ישר יעקבי, המייצג אותה מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי מרגע מעצרה היא מכחישה את כל העבירות המיוחסות לה. "היא מעולם לא ידעה על תקיפה מינית שביצע בעלה בבנותיה אם אכן הייתה כזאת. כמו כן היא כופרת באישומים שנהגה בברוטליות כלפי הילדות והעבודה היא שהצלחנו לשחרר אותה למעצר בית בבית המשפט העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פרשה אחרת: אב חרדי חשוד בעבירות מין בבנותיו

במקביל, נעצר הלילה תושב ירושלים ממשפחה מוכרת בעולם החרדי, החשוד אף הוא בביצוע עבירות מין בבנותיו. מעצרו התאפשר בתום חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה. החשוד הובא בשעות הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

גורם חרדי התייחס לחשדות, ואמר כי מדובר בדבר חמוד מאוד. "אירועים כאלה קורים גם בציבור החרדי, כמו שזה קורה בכל ציבור", ציין הגורם. "בציבור החרדי פועלים יותר בשקט, כי זה יכול לגרום לנזק רב ולהרס משפחות".

לדבריו ישנם גורמים המטפלים במקרים מסוג זה בתוך המגזר. "יש גורמים מוסכמים על ידי רבנים כמו משמרות קודש וכדומה, אבל יש גם קבוצות פרטיות שמטפלות בזה בצורה יותר מהירה ויסודית אבל הן לא הוסמכו על ידי אף אחד", הסביר. "הם מזהירים אותו וכשזה לא עוזר, לפעמים אפילו נוקטים אזהרות חמורות יותר ואלימות כדי שזה ייפסק. הדברים האלה תמיד מטופלים על ידי גורמים מטעם הציבור החרדי. זה לא מטואטא מתחת לשטיח, אלא מטופל מתחת לשטיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully