וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: המסע המופלא של "ני האו" החתולה

8.9.2012 / 9:29

עוד חיות מסביב לעולם: נחשת פיתון עוברת אקו לב, רביעיית סוריקטות משמחת את גן החיות וגור דובים מקבל טיפול נגד כוויות

ארה"ב: גור דובים נכווה בשריפה

גור דובים שנכווה בשתי רגליו כוויות מדרגה שניה, מטופל על ידי שומרי יער באיידהו, ארה"ב. הגור בן ארבעת החודשים, שזכה לכינוי "בו בו", נכווה בשריפת יער באיזור, ולפניו עוד שיקום ארוך עד שיוכל לחזור ולתפקד באופן עצמאי.

קולומביה: צופיות אוכלות ארוחת צהריים

ארבע צופיות (הידועות בישראל גם כ"יונקי הדבש") אוכלות ממתקן האכלה מיוחד בגן בעיר סן פרנסיסקו, ליד הבירה בוגוטה, קולומביה. הגן שנקרא "הגן המכושף", מושך אליו למעלה מ-24 זנים של צופיות, זאת מתוך 147 הזנים שמויינו וזוהו בקולומביה.

אוסטריה: רביעיית סוריקטות בגן החיות

ארבעה גורי סוריקאטות בני חודש בגן החיות בוינה, אוסטריה. הסוריקאטות מצויות במדבריות של אפריקה, והן ניזונות בעיקר מחרקים קטנים, אך גם מלטאות, נחשים ועקרבים. בניגוד לחיות אחרות אין להן עודפי שומן, כך שהחיפוש עבור מזון הוא יומיומי עבורן.

מקסיקו: כלב עם פרוטזות חוזר לחיים

הכלב "פאי לימון" רץ עם שתי פרוטזות המורכבות לרגליו הקדמיות במקלט הצלה לחיות במקסיקו סיטי, מקסיקו. פאי לימון נמצא במזבלה מדמם, לאחר שככל הנראה כנופיית סמים חתכה את שתי רגליו, על מנת להתאמן על חיתוך אצבעות. אחרי שקיבל עזרה ראשונה הוא נשלח אל מקלט הכלבים, שם הצליחו לגייס 6.000 דולר ולרכוש לו פרוטזות בארה"ב, שייאפשרו לו לרוץ כמו שאר חבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קניה: שיירת פילים יתומים

פילים יתומים לצד המלווים שלהם במקלט על שם דיויד שלדריק שבניירובי, קניה. אנשי המקלט עושים מאמצים אדירים על מנת לעורר את תשומת הלב העולמית למספרם ההולך וקטן של פילים וקרנפים באפריקה, שנמצאים בסכנה קיומית.

סקוטלנד: מצילים את הלוויתנים

צוותי חילוץ מנסים להציל מספר רב של לויתניי פיילוט שעלו על החוף ליד סנט אנדרוס שבסקוטלנד. תופעת ההחפה, בה עולים יונקים ימיים אל החוף ומוצאים את מותם התרחבה בשנים האחרונות, והשאירה את החוקרים ללא תשובות ברורות. בין ההשערות לתופעה זו נמצאים זיהום מי הים, קולות הסונארים שמשבשים את ניווטם של היונקים, קידוחים תת מימיים ואף התאבדות מכוונת .

ארה"ב: המסע המופלא של "ני האו" החתולה

החתולה "ני האו" ("מה שלומך" בשפה המנדרינית) במקלט לחיות בית בגרדנה, קליפורניה. ני האו ערכה מסע מהעיר שנחאי שבסין ועד לקליפורניה שבארה"ב, והכל בתוך מכולת מטען שהועמסה על סירה. את המרחק של 10.000 הקילומטרים עברה החתולה האמיצה ללא מים או מזון.

ארה"ב: תינוק בלוגה שוחה לצד אימו

מובאק, נקבת לוייתן בלוגה שוחה לצד התינוק שלה באקווריום בשיקאגו, ארה"ב. צוות העובדים באקווריום העריך כי התינוק שוקל כ-70 ק"ג ואורכו כמטר וחצי.

סרי לנקה: פיל מקבל אמבטיה

נהג פילים רוחץ את הפיל שלו לכבוד מצעד מסורתי שנערך בעיר קולומבו, בירת סרי לנקה.

אנגליה: נחשת פיתון עוברת אקו לב

שומרים בגן החיות מעבירים את באלי, נחשת פיתון באורך של שבעה מטרים לבדיקות רפואיות בגן החיות בצ'סטר, צפון אנגליה. שני הפיתונים המרושתים המצויים בגן החיות נלקחו לאולטרסאונד לב, כחלק ממחקר משותף של גן החיות ושל אוניברסיטת קרדיף האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully