וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות עליונה בעזה; אבו מאזן: "להפסיק ההסלמה"

ניר יהב

6.9.2012 / 11:09

ראש הרשות התייחס לחיסול שישה חמושים פלסטינים ברצועה, וקרא לקהילה הבינלאומית ללחוץ על ישראל לחדול מתקיפותיה, "כדי שעזה לא תהיה קורבן". דיווח: בנו של בכיר חמאס חוסל

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן גינה הבוקר (חמישי) את התקיפות הישראליות שהחלו הלילה ברצועת עזה, בהן נהרגו שישה חמושים פלסטינים. דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, קרא לישראל "להפסיק את ההסלמה שרק יוצרת אווירה של הרס ואינה מובילה אלא לאלימות נוספת". בנוסף, קרא אבו מאזן לקהילה הבינלאומית ללחוץ על ישראל שתפסיק את מתקפותיה, "וזאת כדי שרצועת עזה לא תהיה קורבן".

בעקבות תקיפות צה"ל, שנמשכו לשעות הבוקר, הודיע משרד הפנים בממשלת חמאס ברצועת עזה כי הוא "עוקב בדאגה" אחר המתרחש. בהודעה שפרסם, קרא דובר משרד הפנים, איסלם שהואן, לכל אנשי מנגנוני הביטחון בעזה "להעלות כוננות לרמה מקסימלית". שהואן הבהיר עוד כי ישראל פוגעת באזרחים בניסיון לפגוע "בחזית הפנימית שלנו ולעורר מבוכה" אולם היא לא תצליח בכך.

מפקדה של חמאס במרכז רצועת עזה, שהופצצה על ידי צה"ל. שבת, 23 ביוני. רויטרס
שישה חמושים חוסלו בתקיפות שהחלו הלילה ונמשכו לתוך הבוקר/רויטרס

כוחות צה"ל תקפו היום חוליית מחבלים שעסקה בהנחת מטען חבלה במרחב גדר-המערכת בצפון רצועת עזה, ולפי דיווחים פלסטינים - חיסלו שישה חמושים ברצועה. התקיפה אירעה לאחר שתצפיתניות של צה"ל זיהו תנועות חשודות באזור גדר המערכת והקפיצו אל המקום כוחות צבא. לוחמי חטיבת גבעתי, טנקים וכלי טיס תקפו את חוליית מחבלים שעסקה בהנחת המטען והכוח דיווח על פגיעה במחבלים. מקורות פלסטינים דיווחו כי אחד הפלסטינים החמושים שנהרגו בתקיפה הישראלית הוא זכריא ג'מאל, בנו של ממדוח ג'מאל - בכיר הזרוע הצבאית של חמאס שנהרג במהלך מבצע "עופרת יצוקה" בעזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully