וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכת צעצוע ונורית מהבהבת לכלב

כרמי צדוק

11.9.2012 / 9:45

מדור חיות צעצוע מכיר לכם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: צעצועים, חטיפים, גאדג'טים, מוצרי היגיינה ועוד פינוקים שיעשו למחמדכם את השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעצוע לעיסה בצורת כדור/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעצוע לעיסה בצורת כדור מסדרת ORKA של חברת Petstages

מדובר בסדרת מוצרים חזקים, קלים וצפים במים בעלי טקסטורה מחוספסת אשר גורמת לעיסוי החניכיים בעת המשחק, ובכך תורמת לשמירה על השיניים.

דבר הנסיין: "עוד צעצוע עמיד שהכלבה שלי אימצה בחום. כמו במרבית המקרים,הייתי צריך לקחת לה את שאר הצעצועים כדי שהיא תתרכז ותאשר את הצעצוע החדש. תחילה היא לא שמה לב אליו, ולכן הכנסתי בחור שבתוכו חטיף. מאותו הרגע, היא העבירה ימים ולילות בניסיון להוציא את החטיף מתוך הכדור (משימה כמעט בלתי אפשרית, בניגוד לכדור הקונג ממנו כן ניתן להוציא). ניתן לקחת את הצעצוע לים, הוא צף ובולט על פני המים בשל צבעו".

להשיג בהכלבתוליה רמת גן ,35 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר להרחקת קרציות ופרעושים לכלבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר להרחקת קרציות ופרעושים לכלבים

המוצר של חברת Skudo Pet האיטלקית מתחבר לקולר ומונע פרעושים וקרציות לתקופה של בין 10-12 חודשים, וזאת על ידי שידור פעימת אולטרסאונד ברדיוס של 3 מטרים.

דבר הנסיין: "בכדי לבדוק את המוצר, נמנעתי משימוש באמפולה בחודשיים האחרונים ובמקום זאת הכלב שלי ענד את המוצר על צווארו בכדי לבדוק את השפעתו. במהלך השבועות האחרונים אכן לא הופיעו פרעושים או קרציות (הוא כן התגרד לפעמים, אבל לא הצלחתי לאתר כלום על גופו), אך יתכן וזה גם קשור בעובדה שהכלב שלי לא בא במגע עם בעלי חיים אחרים. המוצר אקולוגי, אינו מכיל חומרים כימיים ואינו מזיק לאדם ולסביבה. יש לשים לב שהמוצר אינו עמיד במים. התאכזבתי לגלות שמחיר המוצר יקר, אך אם הוא באמת יעיל לתקופה של עד שנה, זה בהחלט משתלם עבורי לעומת מארזי אמפולות יקרים".

מכשיר להרחקת קרציות ופרעושים לכלבים של חברת Skudo Pet, להשיג בחנות אינטר פט, 149 שקלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלוחית אוכל אנטי-נמלים לחתולים וכלבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

FERPLAST : צלוחית אוכל אנטי-נמלים לחתולים וכלבים

צלוחית אוכל בעלת דופן כפולה למניעת חדירה של נמלים אל המזון של החתול/ כלב.

דבר הנסיין: "שמחתי מאוד לנסות את הצלוחית הזאת, כי הנמלים בבית שלנו הן יצורים נחושים, והן מגיעות לכל מקום שנשכח בו פירור אוכל. הן שורצות גם בכלי האוכל של החתולה, מה שגורם לכך שהיא לא נוגעת באוכל שלה וצריך לזרוק אותו. לצערי גם הקערית הזאת לא עשתה את העבודה, כי הנמלים הבינו את הטריק של הדופן הכפולה והגיעו בסופו של דבר לתוך הקערה. לעומת זאת לקערה יש יתרון של תחתית גומי שמונעת החלקה והצטברות ג'יפה מתחתיה, כך שכקערת מים היא מעולה, בלתי ניתנת להפיכה והדופן הכפולה שלה מקלה על הרמתה מהרצפה".

צלוחית אוכל אנטי-נמלים של חברת FERPLAST ניתן להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 29.00 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורית מהבהבת לבטיחות הכלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

Flasher: נורית מהבהבת לבטיחות הכלב

הנורית של חברת Trixieמתחברת לקולר של הכלב באמצעות קליפס, ומטרתה לשמור על בטיחות הכלב בכך שאנשים ייראו אותו באמצעות האור האדום של הנורה.

דבר הנסיין: "הכלב שלי הפך למלך השכונה. קודם כל, המוצר אכן מאיר למרחק 200 מטרים בערך כפי שהיצרן כתב. ישנם שלושה מצבים שונים של אופציות איתות המשתנים באמצעות לחיצת כפתור. המוצר מתאים כמובן לשעות הלילה, ובמיוחד לכלבים כהים, כך שאנשים יבחינו בהם בכבישים, בשטחים פתוחים ועוד. מבחינה בטיחותית התרשמתי מהמוצר, אך עוד יותר אהבתי את העובדה שכל הרחוב מסתכל עלינו כאשר אני מטייל עם הכלב. הרבה אנשים עצרו אותנו בזמן הטיול והשתאו לנוכח האורות המרהיבים שעל כלבי. המלצה שלי: לכו לשדרות רוטשילד עם הכלב ותמגנטו את כל הבחורות".

נורית מהבהבת של Trixie, להשיג בחנות החיות פט ביי, 30 שקל.

חכת עץ עם קטניפ לחתול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכת עץ עם קטניפ לחתול/מערכת וואלה!, צילום מסך

חכת עץ עם קטניפ מסדרת TERRATOYS של חברת CAT IT היא חכה העשויה מחומרים טבעיים בלבד, כשבקצה החבל שלה תלוי עכברון קש ממולא בקטניפ - "הסם של החתולים". החכה מבטיחה לשעשע ולהפעיל את החתול במשך שעות ולגרות את אינסטינקט הרדיפה והציד שלו.

דבר הנסיין: "החתולה שלי התאהבה מיד בעכברון הידידותי לסביבה, ובאמת מחבקת, נושכת, אורבת לו, מתגלגלת איתו איתו בכיף בכל פעם שאני משחקת איתה באמצעות החכה. יותר מזה, היא אפילו מייללת כשאני מפסיקה ומכריחה אותי להמשיך, ואי אפשר לסרב לה. בקיצור - הצלחה!".

חכת עץ עם קטניפ של חברת CAT IT, ניתן להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 24.90 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully