וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת הקורבנות בפרשת המין בחיל האוויר: "פחדתי להתלונן"

6.9.2012 / 8:41

גורם בפרקליטות הצבאית אמר כי אחת הקטינות סיפרה שלא רצתה לקיים יחסי מין עם המדריך שלה בבית הספר הטכני. עדותה עומדת בניגוד לטענות 3 החשודים, כי הדבר בוצע בהסכמה

"לא רציתי לקיים יחסי מין עם המדריך אבל פחדתי להתלונן" - כך, על פי גורם בפרקליטות הצבאית, נשמעה אחת הקטינות המתלוננות בפרשת המין החמורה בחיל האוויר, שנחשפה הלילה (חמישי), לפיה שלושה מדריכים בשירות חובה בבית הספר הטכני של החיל קיימו יחסי מין עם תשע תלמידות, בנות 14-15. עדותה של הקטינה עומדת בניגוד לטענת החשודים, אשר לדברי הגורם "מתעקשים שביצעו את יחסי המין בהסכמה מלאה וללא כל התנגדות, ועל בסיס אהבה", והכחישו כל טענה לפיה הקטינות שכבו עמם עבור תמורה במסגרת בית הספר.

קצינים בחיל האוויר. דובר צה"ל
ככל הנראה מעצר החשודים לא יוארך, העריך גורם בפרקליטות/דובר צה"ל

להערכת הגורם, בעקבות שיחות שינהלו היום מפקדים בחיל האוויר עם השוחרים (תלמידי תיכון הלומדים במסגרת קדם-צבאית - א.ב.) בבתי הספר, צפויות להגיע תלונות נוספות מתלמידות ברחבי הארץ.

מעצר שלושת החשודים בפרשה לא יוארך

"רוב החקירה בפרשת המין בבית הספר הטכני הסתיימה", המשיך, כשלדבריו "עצור אחד שוחרר והשניים הנוספים ישוחררו עם סיום הארכת מעצרם, ואין כוונה להאריך את מעצרם פעם נוספת". "החומר יובא לעיונו של הפרקליט הצבאי הראשי שיכריע האם ועל מה להגיש כתבי אישום נגד שלושת החשודים", הוסיף.

עורך הדין בני קוזניץ, המייצג את אחד החשודים העצורים, אמר כי "מרשי מכחיש כל קשר למעשים שאינם בהסכמה. מדובר בקנוניה שנרקמה לאור ציון נמוך שניתן לאחת מהבנות שהוביל לתלונתה במצ"ח". לדבריו, "הבחורה אף המשיכה להיות בקשר עם החשוד הרבה לאחר האירוע עליו התלוננה, והדברים הוכחו במסגרת החקירה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מפקד חיל האוויר: "פרשה חמורה ביותר"

הפרשה נחשפה לאחר שחייל משוחרר שלח מכתב לנציב קבילות חיילים ובו חשף קשרים מיניים בין שלושה מדריכים לתלמידות. נציב קבילות חיילים, אלוף (במיל') יצחק בריק, החליט כי מהמכתב עולה חשד לפלילים והעביר את הטיפול בפרשה לידי מפקד המשטרה הצבאית. הקצין הנחה להקים צוות חקירה מיוחד שיפעל באופן סמוי ותחת צו איסור פרסום גורף על הפרשה.

ממצאי החקירה הראשונית הועברו לידיעתו של מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, שכינס את סגל הפיקוד הבכיר של החיל והודיע לקצינים על הפרשה אותה הגדיר כ"חמורה ביותר". אשל הנחה את המפקדים לעדכן את אחרון החיילים והתלמידים על הפרשה ולהבהיר כי הפרשה נוגדת את הפקודות והנהלים ולאתר אם יש חלילה מקרים נוספים.

מדובר צה"ל נמסר כי בתחילת השבוע נעצרו שלושה חשודים, ששוחררו כבר משירותם הצבאי, ומיוחסות להם עבירות של אונס, בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים והטרדות מיניות, תוך ניצול מרות. בדיונים שנערכו השבוע בבית משפט השלום ובבית הדין הצבאי הוארך מעצרם של שני חשודים עד ליום שישי, וחשוד שלישי שוחרר לביתו תחת תנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully