וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויבק: הרוג ופצוע מירי בחגיגות המפלגה הבדלנית

5.9.2012 / 7:56

לראשונה זה עשור זכתה המפלגה בבחירות לראשות המחוז הקנדי, אולם בזמן נאומה של מנהיגת המפלגה, פאולין מרוואה, נשמעו קולות ירי והיא הורדה מהדוכן בידי מאבטחיה. צפו באירוע

צילום: רשת Global News

אדם חמוש פתח הבוקר (רביעי) באש והרג אדם בקוויבק שבקנדה, במהלך נאומה של מנהיגת המפלגה הקנדית הבדלנית, פאולין מרוואה, בבחירות המחוזיות. כמו כן, נפצע אדם נוסף כתוצאה מהירי. לאחר שנשמעו קולות הירי מיהרו שני מאבטחים להוריד את מרוואה מהבמה, אליה שבה בתום מעצר החמוש והמשיכה בנאומה.

רשת הטלוויזיה הקנדית RDI הציגה תמונות בהן נראים השוטרים בעת שעצרו אדם עם רובה מחוץ למקום בו נאמה מרוואה, כאשר מאחורי המבנה צולמה שריפה גדולה בחלקו האחורי, שטרם הובהרו נסיבותיה.

מרוואה רשמה הלילה הישג היסטורי, כשהפכה לאישה הראשונה שזוכה בבחירות המחוזיות לראשות קוויבק, בעוד מפלגתה הבדלנית הביאה קץ לשלטון המפלגה הליברלי בקוויבק בעשר השנים האחרונות.

"עתידה של קוויבק צופן לה עצמאות, שתהפוך אותה למדינה נפרדת", התריסה מרוואה בנאום הניצחון, בעוד יריבה הליברלי, ז'אן שארה, הודה כי "פוליטיקה היא דבר קשה", לאחר הפסדו הראשון בקריירה בת 28 שנים. כעת, לראשונה מאז 2003, יעמדו הבדלנים בראש המחוז, ומתיחויות עם מחוזות אחרים, דוגמת אוטווה, הן עניין של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully