וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בשוק בירושלים: "עשו סגר כאילו יש כאן חמאס"

3.9.2012 / 15:30

בעלי דוכנים בשוק רמלה-לוד הביעו ביקורת על עבודת המשטרה בפשיטה הבוקר: "היום היה אמור להיות אחד הימים העמוסים בעונה ועכשיו השוק ריק כמעט לגמרי. דפקו לנו את הפרנסה"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בעלי דוכנים בשוק "רמלה-לוד" שבירושלים הביעו תרעומת על האופן בו פעלה המשטרה הבוקר (שני) בפשיטה בחשד להפעלת רשת גביית דמי חסות במקום. "אני עובד כאן כבר ארבע שנים ואני אומר לך, מילה של עומר, אין דבר כזה פרוטקשן כאן. עזוב אותך מקשקושים", כך אמר היום עומר, בעל דוכן בגדים בשוק. לדבריו, "יש כאן מחיר שכירות אחד לכולם. יכול להיות שיש כאן כמה שלא דיווחו על הכל ואולי בעלי השוק העלימו מס, אבל בשביל זה לעשות סגר עלינו שעתיים וחצי? הגיעו בבוקר משטרה ויס"מ כאילו יש כאן מחבלים של החמאס, סגרו את כל היציאות והכניסות, אנשים שהגיעו לקנות לא יכלו לצאת, לא יכולנו ללכת אפילו לשירותים. זה כמו ששוטר יעצור אותך על מהירות וירצה לערוך ברכב חיפוש, ואז ידביק לך גם סיפור של סמים".

שוק רמלה לוד בתחנת הרכבת מלחה בירושלים בעקבות פשיטת המשטרה , ספטמבר 2012. עומר מירון
"סגרו את כל היציאות והכניסות, אנשים שהגיעו לקנות, אזרחים, לא יכלו לצאת, לא יכולנו ללכת אפילו לשירותים"/עומר מירון

גבי, בעל דוכן לתמונות בשוק, מתח אף הוא ביקורת על המשטרה: "רשות המסים אמרה שיש כאן כסף שחור והלבנת הון. יכול להיות, לא אומר שלא. אבל בשביל לקבל צו מבית משפט לסגור את כל המקום לעוברים ושבים לשעתיים וחצי צריך לנפח את הסיפור, אז המציאו את הסיפור של הפרוטקשן שלא היה ולא נברא".

אורן, בעל דוכן בגדים, הוסיף: "המשטרה אומרת שיש להם מידע כבר שנה שלמה, אז למה לבוא לפני החגים בימים הכי קריטיים ולפגוע לנו בפרנסה? מה עשינו רע? מה, לא יכלו לבוא לפני שבוע או לחכות עד אחרי החגים? היום היה אמור להיות אחד הימים העמוסים בעונה ועכשיו השוק ריק כמעט לגמרי. דפקו לנו את הפרנסה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שוק רמלה לוד בתחנת הרכבת מלחה בירושלים בעקבות פשיטת המשטרה , ספטמבר 2012. עומר מירון
"המשטרה אומרת שיש להם מידע כבר שנה שלמה אז למה לבוא לפני החגים בימים הכי קריטיים ולפגוע לנו בפרנסה?"/עומר מירון

בפשיטה של משטרת ירושלים בשיתוף עם רשות המסים הבוקר, נעצרו תשעה חשודים בסחיטה ובגביית דמי חסות מבעלי דוכנים בשוק, בהעלמת הכנסות ובהלבנת הון. בפשיטה השתתפו מעל למאה שוטרים של היחידה המרכזית בירושלים ויס"מ וכן חוקרי יחידת יהל"ם של רשות המסים.

החשודים מוכרים למשטרה, ושלושה מהם – החשודים העיקרים בפרשה - הם אחים בני משפחת פשע ידועה בירושלים. במשטרה חושדים כי האחים הפעילו את רשת הסחיטה בשיטת ה"פרוטקשן" ושלחו אנשים מטעמם, חלקם אף בעלי דוכנים בשוק, לסחוט כספים ממפעילי דוכנים אחרים. זמן קצר לאחר המעצרים, פשטו השוטרים על בתי החשודים, בהם בית משפחת הפשע המדוברת, והחרימו מסמכים, מחשבים וחומרים נוספים שעשויים לאשש את החשדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully