וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיפלומטיה מול הקנאים נכשלה

אורי הייטנר

3.9.2012 / 6:17

אחד מרגעי השפל של מפעל פרסי נובל - אולי רגע השפל החמור ביותר זולת הענקת פרס נובל לשלום לארכי-טרוריסט, רוצח ההמונים יאסר ערפאת - הוא מתן פרס נובל לשלום למוחמד אל-בראדעי בשנת 2005. אל-בראדעי, שכיהן כמזכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) ב-12 השנים הקריטיות 1997-2009, הוא אחד האשמים המרכזיים ביצירת הסכנה הגדולה ביותר על שלום העולם מאז גרמניה הנאצית - התחמשות האיסלאם הקנאי הג'יהאדיסטי בנשק השמדה המונית.

זה 20 שנה מתריעה מדינת ישראל, על כל ממשלותיה, מפני הסכנה שבהתגרענות איראן. לאורך אותן שנים שימשה סבא"א, הסוכנות שנועדה להגן על העולם מפני הסכנה, החתול השומר על השמנת. נישאת על גלי צדקתה במחלוקת עם ארה"ב על השאלה אם יש בידי סדאם חוסיין נשק גרעיני, שימשה סבא"א כדור ההרגעה העולמי ומשקל נגד להתרעות הישראליות על סכנת הגרעין האיראני. שליחיו ופקחיו של אל-בראדעי התמסרו לידי איראן, ש"דירדסה" אותם, היתלה בהם ושיחקה בהם במשיכת זמן אינסופית. בכך היתה סבא"א כלי מרכזי במערך ההונאה האיראני, שהציג את אזהרות ישראל כהיסטריית "זאב זאב", שיתק את העולם המערבי ומנע תגובה נחרצת למניעת הסכנה.

והנה, גם סבא"א התפכחה. הדו"חות האחרונים של סבא"א מאוששים את הערכת המצב הישראלית לאורך השנים. ואף על פי כן, העולם החופשי ממשיך להגיב באיטיות ובמתינות, אף שהזמן הולך ואוזל. דברי מזכ"ל האו"ם בוועידת המדינות הבלתי מזדהות באיראן היו תקיפים ונכוחים, אך משמעותם בטלה בשישים לעומת המשמעות שבעצם ביקורו באיראן וישיבתו לצד חמינאי ואחמדינג'אד - לגיטימציה בינלאומית לשלטונם.

דברים אלה נכתבים ביום השנה ה-73 לפרוץ מלחמת העולם השנייה - הקשה והנוראה שבמלחמות. קדמה לה מדיניות פייסנית כלפי היטלר מצד מדינות העולם. מדיניות זו איפשרה להיטלר להתעצם עד רמה שסיכנה את העולם כולו.

איראן - בירת הקנאות האיסלאמית

האיום הגדול ביותר על האנושות מאז היטלר הוא עליית האיסלאם הפונדמנטליסטי, הקנאי, הג'יהאדיסטי. זוהי תנועה שיכורת כוח, אחוזת דיבוק משיחי מטורף להשתלט על העולם ולאסלמו. אין תנועה זו מיקשה אחת, ויש בתוכה יריבויות ומאבקים קשים, אך בראייה עולמית והיסטורית כוללת ההבדלים הללו זניחים לנוכח האיום על עתיד האנושות. האיסלאם הקנאי הגדיר שני אויבים עיקריים: ישראל היא השטן הקטן, מדינה יהודית, דמוקרטית, מערבית, מודרנית, מתקדמת, מצליחה ומשגשגת בלב ליבו של המרחב האיסלאמי, נתפסת כהתגרות בלתי נסבלת של המערב, שחובה להכריתו. השטן הגדול הוא ארה"ב, מנהיגת העולם החופשי, הציוויליזציה המערבית, הנאורה.

את נחת זרועו של האיסלאם הקנאי ספגה החברה האמריקנית בפיגועי 11 בספטמבר 2001, מתקפת הטרור הקשה בתולדות הטרור העולמי, שהיכתה בחו?מ?ש? את ארה"ב. הפיגוע הזה בוצע באמצעות סכינים(!), והפגין היעדר גבולות של תעוזה או של מוסר בידי הטרור האיסלאמי הקנאי, כפי שהחברה הישראלית חשה היטב על בשרה באותם ימים, ימי מתקפת טרור המתאבדים ברחובותיה.

בירת הקנאות האיסלאמית היא איראן. התחמשותה בנשק השמדה המוני היא איום מיידי בעיקר על ישראל, אך גם על העולם החופשי כולו. חובתו של העולם החופשי לעמוד בפרץ, לעצור את הטירוף האיסלאמי ולמנוע את התגרענותה של איראן.

עד כה העולם החופשי כשל בהתמודדותו עם תהליך התעצמותה של איראן, אך אין עוד מקום לדחיות. אין עוד מקום לדיפלומטיה המשחקת לידי ההונאה האיראנית. על ארה"ב והמערב להחריף מיידית את הסנקציות על איראן לכדי חרם טוטאלי על כלכלתה ועל כל סחר עימה, תוך כדי הצבת אולטימטום לפעולה צבאית נגדה בתוך זמן קצוב.

אם העולם החופשי לא ינהג כך, כנראה לא תיוותר ברירה בידי ישראל, אלא לפעול בעצמה נגד מתקני הגרעין האיראני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully