וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום עימות עם אמרגנו: שוחרר הזמר החשוד באיומים

2.9.2012 / 17:45

הזמר המפורסם החשוד כי שלח מסרון מאיים לאמרגנו לשעבר ובהצתת דלת ביתו של האמרגן, שוחרר בערבות עצמית ובערבות צד ג'. פרקליט האמרגן: "בדרך נס לא נפגעו בני משפחתו"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

הזמר המפורסם שנחקר היום (ראשון) באזהרה בחשד לאיומים ולקשירת קשר לביצוע פשע נגד אמרגנו לשעבר שוחרר בתום חקירתו בתנאי ערבות. במהלך היום נערך במשרדי יחידת ההונאה של מחוז מרכז ביבנה, בפיקודו של רב פקד רן בטאט, עימות בין הזמר לאמרגנו לשעבר, בסיומו שוחרר הזמר, כאמור, בערבות עצמית ובערבות צד ג'. מהמשטרה נמסר, כי החקירה בעניינו נמשכת.

זמר מזרחי המואשם איומים וקשירת קשר לביצוע פשע , אוגוסט 2012. יותם רונן
החקירה בעניינו נמשכת. הזמר בצאתו מתחנת המשטרה/יותם רונן

חקירת הזמר החלה לאחר שהאמרגן התלונן כי הזמר שלח לו מסרון בעל תוכן מאיים. בנוסף, טען האמרגן כי לפני כשבועיים אלמונים הציתו את דלת ביתו ולדבריו, הזמר מעורב באירוע.

פרקליטו של האמרגן, עורך הדין עמית ברטוב, אישר את דבר התלונות ואמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "מרשי נתן במשטרה עדות בנושא איומים, לכאורה, כנגדו מצד אמן שייצג בעבר. האיומים התבטאו במסרון מאיים וכן בחשד לכאורה למעורבות של אותו אמן בשריפת דלת ביתו של מרשי, אשר בדרך נס לא נפגעו בה בני ביתו".

סנגורו של הזמר, עורך הדין אודי ברזילי, מסר בתגובה: "האמן סיים את חקירתו במשטרה. החקירה תואמה מראש ונעשתה באווירה מקצועית והוגנת. המשטרה פעלה בהתאם לחובתה לקבל התייחסות לתלונתו של האמרגן. האמן השיב לכל שאלות החוקרים והכחיש את כל התלונות נגדו, והוא בדרכו להופעה נוספת שתתקיים הערב".

עוד בנושא
זמר מפורסם נחקר בחשד לאיומים וקשירת קשר לביצוע פשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully