וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 3 פועלים הרעילו משפחה מרעננה על רקע לאומני

2.9.2012 / 9:20

הותר לפרסום כי השלושה נעצרו לאחרונה בחשד שפרצו לדירת המשפחה ושמו חומר הדברה רעיל בכלי שתייה ב-2011. אחד מהם הודה במעשה. המשטרה מייחסת להם ניסיון רצח והתפרצות לדירה

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

שלושה חשודים נעצרו בתקופה האחרונה בחשד שהרעילו בני משפחה ברעננה לפני כעשרה חודשים – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. המשטרה חושדת כי השלושה, עותמאן נסערה בן 46 מבית פוריכ שליד שכם, חוסאם עבד אל-רחים, בן 36 תושב טירה, וחשוד נוסף, ביצעו את המעשה על רקע לאומני. המשטרה מייחסת להם עבירות של ניסיון רצח והתפרצות לדירה.

החשוד נסערה הודה בחקירתו כי באוקטובר 2011, הגיע לבית המשפחה, נכנס והחדיר חומר הדברה קטלני למיכלי שתייה שהיו באותה עת במטבח, מתוך כוונה לפגוע בבני הבית. כמו כן, הוא הסביר כי המניע למעשה לאומני. אל-רחים קשר עצמו לבית המשפחה אך הכחיש כי הוא מעורב בהרעלה. החשוד השלישי אף הוא מכחיש מעורבות.

סנגורו של החשוד תושב טירה אמר לוואלה! חדשות כי מרשו הוא אב חד הורי לשלושה ילדים, אשר היה בקשרים מצוינים עם המשפחה הנפגעת. לדבריו, המשטרה הגיעה לחשוד בעקבות איכון מכשיר הטלפון הסלולארי שלו, משום שהיה במקום בעת האירוע על מנת לחפש עבודה.

גם שוטרים הורעלו

תחילת הפרשה באוקטובר 2011, אז שבו בני הזוג לביתם שבמרכז העיר רעננה בשעות הערב, מזגו לעצמם שתייה והשקו גם את בנם הפעוט. בטרם הספיקו לסיים לשתות הבחינו כי מביתם נגנבו מספר חפצים. הם התקשרו למשטרה והתלוננו על חשד לפריצה. בעקבות כך, הגיעו לדירה שוטרים מתחנת כפר סבא. גם השוטרים שתו מהבקבוק, שממנו לגמו מוקדם יותר גם בני המשפחה. לאחר זמן מה, חשו בני המשפחה והשוטרים ברע והחלו להקיא.

אב הבית, ששתה כמות נוזלים רבה, פונה במצב קשה והיה מאושפז במשך שבוע ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא, עם חשש לחייו. בנו הפעוט אושפז ושוחרר למחרת. מתנדב משטרה שהיה במקום קיבל טיפול רפואי ושוחרר כעבור מספר שעות.

תחילה לא היה קצה חוט באשר לנסיבות האירוע, וחקירתו הועברה ליחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת כפר סבא, בפיקודו של פקד רותם גיל. החקירה נוהלה על ידי רב-סמל בכיר אילנה קוסינובסקי. בבית החולים עלה החשד שמדובר בהרעלה. הממצאים הועברו למשטרה, אשר הוציאה צו איסור פרסום על האירוע. צוות החקירה החל בביצוע פעולות בניסיון לזהות מי עומד מאחורי ניסיון ההרעלה לכאורה. מתוצאות בדיקות המעבדה התברר כי נוזל השתייה הכיל חומר הדברה המיועד לקטילת חרקים ומשמש בעיקר את המגזר החקלאי.

כתבי אישום צפויים בימים הקרובים

מתוצאות בדיקות המעבדה, התברר כי נוזל השתייה הכיל חומר הדברה המיועד לקטילת חרקים ומשמש בעיקר את המגזר החקלאי. לפני כמה שבועות, חלה תפנית בחקירה ומחומר הראיות שנאסף בידי צוות החוקרים עלה בסבירות גבוהה שתושב השטחים שעבד בבית המשפחה בשיפוצים הוא האחראי להרעלה. הוא נעצר ב-8 באוגוסט בביתו שבשטחים, ונלקח לחקירה בתחנת כפר סבא. מאז, הוארך מעצרו שלוש פעמים על ידי שופטי בית משפט השלום בפתח תקווה. במהלך ימי מעצרו של החשוד, עלה חשד כי אדם נוסף, תושב טירה מעורב בפרשה ואף הוא נעצר.

היום הוגשה לבית משפט השלום בכפר סבא הצהרת תובע נגד אל-רחים ונסערה. במשטרה ציינו כי כתב אישום צפוי להיות מוגש נגדם בימים הקרובים. במשטרה ציינו עוד כי חומרים שנתפסו בבית החשוד קושרים אותו לכאורה לאירוע. עוד ציינו כי לא נמצאו ראיות המצביעות על כך שארגון כלשהו עומד מאחורי המעשה וכרגע מתייחסים אל החשודים כאילו פעלו על דעת עצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully