וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 38 נדקרה בגבה בתל אביב; מצבה בינוני-קשה

1.9.2012 / 13:04

על פי החשד, אלמוני דקר את האישה בעת ששוחחה עם חברתה ברחוב הר ציון בעיר ונמלט מהמקום. טרם ידוע הרקע לדקירה או זהותה של האישה. המשטרה עורכת סריקות באזור אחר החשוד

אישה בת 38 אותרה הבוקר (שבת) בשדרות הר ציון בתל אביב, כשהיא פצועה באורח בינוני-קשה מדקירות בפלג גופה העליון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי, כשהסכין הדוקרת נותרה תקועה בגבה, ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר.

על פי החשד, אלמוני דקר את האישה בגבה כשעמדה עם חברתה ברחוב, ומייד לאחר מכן נמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, ושוטרי מרחב יפתח שהגיעו למקום החלו בגביית עדויות ובסריקות אחר החשוד. בשלב זה, טרם ידוע מה היה הרקע לדקירה וטרם נעצר חשוד במעורבות במקרה. כמו כן, זהותה של האישה לא ידועה.

מקרה זה מצטרף לדקירתו של גבר כבן 30 אתמול ברחוב לוינסקי בעיר. הגבר נפגע באורח קשה מדקירה, ככל הנראה במהלך קטטה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית לבית החולים איכילוב בעיר. גבר נוסף שהיה מעורב בקטטה נפגע אף הוא באורח קל, ופונה לאותו בית חולים. שוטרי מרחב יפתח פתחו בחקירת נסיבות המקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully