וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: היפופוטם מנשנש אבטיח בכיף שלו

1.9.2012 / 9:30

עוד בחיות מסביב לעולם: מרבה רגליים על עלה, דוב פנדה חוגג יום הולדת וכלב תופס טרמפ על בופאלו

אנגליה: סימטריה בגן החיות

ג'ירפות מביטות זו על זו בחצר גן החיות בלונדון שבאנגליה.

הודו: מרבה רגליים על עלה

מרבה רגליים על עלה בפארק ציבורי בעיר צ'אנאי בהודו.

סרביה: היפופוטם אוכל אבטיח

היפופוטם אוכל אבטיח קר בגן החיות בבלגרד, סרביה. הטמפרטורות במדינה הגיעו בשבוע האחרון ל-38 מעלות צלזיוס, מה שחייב את המטפלים בגן החיות לקרר את החיות, שאינן רגילות למזג אוויר כל כך חם.

אוסטריה: דוב פנדה חוגג יום הולדת

פו חו ("נמר מזל" בסינית), הפנדה ניגש אל ערמת מתנות המכילות ירקות, לכבוד יום הולדתו השני שנערך בגן החיות בווינה, אוסטריה. הוריו של פו חו נולדו בסין והושאלו לאוסטריה לתקופה של עשר שנים כחלק מפרויקט לשימור המין בכל העולם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ברזיל: בייבי טמרין יונק חלב

בייבי קוף טמרין מנוקד יונק חלב במקלט לחיות בר בעיר מנאוס, ברזיל. המקלט לחיות בר מציל ומשקם חיות בר רבות, שנמצאו נטושות או פצועות, עד להחלמתן המלאה. עבודת המקלט הפכה קשה יותר בשנים האחרונות עם התרחבותה של העיר מנאוס, המונה כ-3.5 מיליון תושבים, לשטחי הג'ונגל באיזור.

צ'ילה: נמרת הים מחולצת

נקבת כלב ים נמרי, הידוע גם בכינוי "נמר הים", בנמל טלקהואנו, דרומית לבירה סנטיאגו, צ'ילה. נקבת כלב הים הובאה אל מרכז הצלה לחיות ים, לאחר שנמצאה פצועה, ככל הנראה עקב פגיעה של סירת דייגים קטנה. נמרי הים, הנקראים כך בשל הכתמים על פרוותם, המזכירים את פרוותו של הנמר הטורף, הם מהטורפים הקדומים והאכזרים ביותר באנטרקטיקה, והם ניזונים מכלבי ים קטנים ומדגים.

גרמניה: טיגריס הרג שומרת בגן החיות

טיגריס סיבירי בשם "אלטאי" ברח מהכלוב שלו בגן החיות במערב ברלין, והרג את אחת השומרות במקום. הטיגריס, שנורה למוות על ידי מנהל גן החיות, הצליח לברוח לאחר שככל הנראה אחד השערים לא נסגר כהלכה, ולאחר מכן תקף את השומרת בת ה-43 והביא למותה.

אנגליה: שלישיית ינשופים מחכה לעוף

שלושה ינשופים חומים-צהבהבים צעירים עומדים על ענף ומחכים לשחרורם לטבע במרכז לחיות בר בטאונטון, אנגליה. בחצי השנה הראשונה של שנת 2012 נמצאו כ-33 גוזלים של ינשופים שנלקחו לטיפול במרכז. מדובר בעלייה חדה בהשוואה לשנים קודמות, ולמרות שהסיבות לה אינן ידועות, חוקרים חושבים כי מזג האוויר ההפכפך ורוחות הקיץ החזקות השנה גרמו לפציעתם של גוזלים רבים.

ארצות הברית: בעלי החיים מתכוננים להוריקן

הכלב ספוט נלקח באופן זמני על ידי מחלקת שירותי העירייה לטיפול בבעלי חיים ומועבר למקלט, זאת כהכנה לסופת ההוריקן "אייזק" שפגעה במדינת לואיזיאנה בארצות הברית, בה הוכרז מצב חירום.

גרמניה: ברבורים בנופש

ברבור בודק את אורחיו האנושיים באגם ואנזה בברלין, בירת גרמניה. אגם ואנזה, שנמצא בשוליה המערביים של העיר, נחשב לאחד ממקומות הבילוי האהובים על אזרחי גרמניה לבילוי סוף השבוע.

פקיסטן: כלב תופס טרמפ על בופאלו

כלב לבן יושב על גבם של עדר בופאלו המתקרר בנהר ראבי בלהור, פקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully