וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נערים ונערה נעצרו בחשד לתקיפה בדיזנגוף סנטר

30.8.2012 / 11:34

הארבעה, בני 16 תושבי מרכז הארץ, חשודים כי תקפו באכזריות ביום חמישי האחרון נער ונערה שבילו בקניון בתל אביב, ללא סיבה נראית לעין. הם יובאו להארכת מעצר בהמשך היום

בלשי חוליית נוער בתחנת משטרת לב תל אביב עצרו אתמול (רביעי) שלושה נערים ונערה, בני 16, תושבי מרכז הארץ, בחשד שהיו מעורבים בתקיפת הנער והנערה ביום חמישי האחרון בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב. הנערה, שנחקרה שלשום במשטרה, חשודה גם בשיבוש הליכי חקירה. הארבעה יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט לנוער בתל אביב.

המקרה התרחש ביום חמישי האחרון. שני המותקפים, בן 16 ובת 15, בילו בדיזנגוף סנטר. מהתלונה שהגישו עולה כי הנערים התנפלו עליהם ללא כל סיבה ממשית. "חזרנו מהים והיינו רעבים", שחזרה הנערה, ששמה רומי, את רגע התקיפה בשיחה עם וואלה! חדשות. "נכנסנו ל'סנטר' לקנות אוכל. ידיד שלי חבש כובע מצחיק שהוא קנה ב-200 שקל. ליד מקדונלד'ס, היו כמה נערים, 40 או 50, שכנראה שעמם להם. הם לקחו לו את הכובע והתחילו לזרוק אותו ביניהם ולדרוך עליו. ידיד שלי התעצבן, אבל אמרתי לו: 'בוא ניקח את הכובע ונלך, לא כדאי להתעסק איתם'".

"מישהי מהחבורה פנתה אליי ואמרה: 'מה זה אל תתעסק אתנו?', ואז משכה אותי בשיער ודפקה לי את הראש ברצפה", סיפרה רומי. "אחר כך תפסו אותי שתי בנות, כמה אחרים בעטו בי כשאני על הרצפה. השאר שימשו קהל. לא הצלחתי להתרומם".

לדבריה, הידיד שהיה עמה ניסה לסייע לה, אך אז החלו הנערים להכות גם אותו. "הוא הצליח לעצור חלק מהבעיטות, עד שהם התחילו להרביץ גם לו. בשלב הזה הצלחתי להשתחרר ורצתי להזעיק עזרה. רצתי בקניון וצעקתי 'הצילו', ואז ראיתי את ידיד שלי, כשכל הפנים שלו מלאות דם", סיפרה. מדברי הנערה עולה כי מאבטחי הקניון לא היו במקום בעת האירוע. "הם הגיעו רק אחרי שאנשים באו לעזור לנו. הם לא ראו את התקיפה".

במסגרת החקירה זומנו הנערים המותקפים לזהות קלסתרונים של התוקפים. במשטרה ציינו כבר התחילת השבוע כי יש בידיהם קצה חוט בנוגע לזהות חלק מהתוקפים, למרות שהמקרה לא תועד במצלמות האבטחה של הקניון. אתמול התגבש קצה החוט לכדי מעצרים.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully