וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית משפט האריך מעצר הנערים מבת עין ביום נוסף

30.8.2012 / 13:03

לדיון הגיע גם החשוד השלישי בהשלכת בקבוק התבערה לעבר מונית פלסטינית בגוש עציון, ששוחרר אמש וטען: "לא עשיתי שום דבר, הם סתם באו ועצרו אותי". סנגורו: "נשללו זכויותיו"

צילום: צוות 13, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) ביום אחד, עד מחר ב-11:00, את מעצרם של שני הנערים מההתנחלות בת עין החשודים בהשלכת בקבוק התבערה לעבר מונית פלסטינית בגוש עציון. הדיון בעניינם של השניים, בני 12 ו-13, התנהל בדלתיים סגורות.

הקטין השלישי שנעצר לאחר האירוע שוחרר אמש בתנאים מגבילים, והגיע גם הוא להארכת מעצרם של חבריו. "לא עשיתי שום דבר, הם סתם באו ועצרו אותי", סיפר הבוקר. "בחקירה צעקו עליי ואמרו לי שאשב הרבה זמן בכלא, שכדאי לי לספר מה היה ואיימו שאשב 20 שנה בכלא". עוד טען הנער, כי "גם כשהייתי בשירותים צילמו אותי, ביום הראשון לא אכלתי בכלל כל היום".

החשודים ביידוי בקבוק תבערה בגוש עציון מובאים להארכת מעצר, אוגוסט 2012. קובי נתן
הקטינים מובאים להארכת מעצרם בתחילת השבוע/קובי נתן

סנגורו, עו"ד דוד הלוי מעמותת "חננו", הוסיף כי הקטין "שהה במעצר מיותר, סתמי, מעצר שווא שנמשך מספר ימים ובתנאים קשים". לטענת עו"ד הלוי, "במהלך כל החקירה נשללו ממנו זכויות רבות והתקבל הרושם שהמשטרה מאבדת את הרסן בחקירה, תוך הפרה בוטה של חוק הנוער".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המונית הפלסטינית לעברה הושלך בקבוק התבערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון נעצרו השלושה בחשד להשלכת בקבוק תבערה לעבר מונית פלסטינית לפני שבועיים, סמוך להתנחלות בת עין שבאזור גוש עציון, שגרם לפציעתם של שישה בני אדם. יממה לאחר השלכת בקבוק התבערה קיימו רכזי שב"כ מהמחלקה היהודית שיחות אזהרה לשישה פעילי ימין בבת עין. במהלך הלילה הגיעו כוחות המשטרה ביחד עם אנשי המחלקה היהודית לבתיהם של מספר פעילים בבת עין, והזהירו אותם: "אנו עוקבים אחריכם ויודעים מה אתם עושים". עם סיום השיחות עזבו כוחות המשטרה והשב"כ את ההתנחלות מבלי לבצע מעצרים. בין היתר, שוחחו אנשי השב"כ גם שלושת הקטינים שנעצרו יממה לאחר מכן.

עדכון ראשון: 11:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully