וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם חזק יורד בגליל המערבי, פקקי תנועה באזור

קובי מנדל

30.8.2012 / 8:23

יום לפני סיום חודש אוגוסט, מגיעים סימנים ראשונים של סתיו, בינתיים בצפון. מזג האוויר ברוב הארץ יהיה היום מעונן חלקית, אך גם במרכז ייתכן טפטוף. מחר יעלו הטמפרטורות

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מזג האוויר מתחיל להפנים בעצמו שעליו לשנות את מזגו לקראת סופו של הקיץ הקרב ובא: מזג האוויר היום (חמישי) יהיה מעונן חלקית, ובצפון הארץ - גשם מקומי כבר מבשר את בוא הסתיו בגליל המערבי. גם במרכז הארץ ייתכן טפטוף במהלך היום.

גשם שוטף החל לרדת בסביבותה שעה 8:00 בבוקר בנהריה ובמוקדים נוספים בגליל המערבי, שאף הביאו לתחילתה של זרימה קלה בנחל הגעתון. שלוליות גדולות נוצרו באזור, ובשל הגשם אף הורגשו פקקי תנועה. תושבי נהריה דיווחו כי גשם ירד במשך כחצי שעה, ונחלש בהדרגה. בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר תושב העיר כי על אף הגשם, הורגש באזור מזג אוויר חם יחסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהריה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
החורף בא לבקר: גשם חזק ירד בגליל המערבי. אדריאן הרבשטיין
צילום: אדריאן הרבשטיין/אדריאן הרבשטיין

עם סוף השבוע, השמיים עדיין יהיו מעוננים חלקית עד נאים. למרות זאת הטמפרטורות יעלו במקצת. ביום שבת שייפתח את חודש ספטמבר מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד נאה וללא שינוי של ממש בטמפרטורות. בראשון תורגש התחממות קלה, בעיקר בהרים.

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת ינועו הטמפרטורות בין 27 מעלות ביום ל-19 מעלות בלילה, בטבריה בין 37 מעלות ביום ל-25 בלילה ובחיפה בין 28 ביום ל-23 בלילה. בעפולה יורגשו 33 מעלות ביום לעומת 21 בלילה, בתל אביב יורגשו בין 31 מעלות ביום ל-24 בלילה, בירושלים 28 מעלות ביום עד 20 בלילה, בבאר שבע בין 34 ביום ל-21 בלילה יורגשו ביום עד 42 מעלות ובלילה עד 29 מעלות.

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully