וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור באלימות: שני תלמידים נדקרו במספריים ובעט

תלמיד תיכון בן 16 מהרצליה חשוד שדקר את חברו במספריים. בטובא זנגרייה, נער בן 15 נפצע באורח בינוני מדקירה בגרון, בקטטה אלימה - שפרצה דווקא בחדר המנהלת. והשנה רק החלה

שני מקרים של אלימות תלמידים ביום השני לשנת הלימודים החדשה, האחד בהרצליה והשני בטובא זנגרייה שבצפון.

נער בן 16 מתיכון "היובל" בהרצליה נעצר הבוקר (רביעי) בחשד שתקף נער מכיתתו ודקר אותו במספריים. מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש בשעה שהמורה לא הייתה נוכחת בכיתה. עימאד זועבי, פרמדיק מד"א, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על נער בן 15 שנדקר במתחם בית הספר. כשהגענו למקום מצאנו את הנער במצב קל, כשהוא סובל מדקירה בעומק של כסנטימטר מתחת לאוזנו". הנער פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

שוטרי תחנת גלילות, שהוזמנו למקום על ידי צוות בית הספר, עיכבו לחקירה את הנער החשוד. טרם הוחלט אם להאריך את מעצרו. החוקרים גבו עדות מתלמידים וממורים שהיו עדים לאירוע במטרה להבין מה קדם לתקרית. במקביל, נערך צוות העובדים בבית הספר לפעילות הסברה והדרכה נגד אלימות.

מהנהלת בית הספר נמסר: "בהרצליה אין סובלנות לאלימות. בית הספר רואה בחומרה רבה את האירוע. ההנהלה תדאג כי ימוצו כל ההליכים כנגד התוקף".

ובצפון: תלמיד נעץ עט בצוואר חברו

מוקדם יותר היום, תלמיד תיכון מטובא זנגריה נפצע בדקירה בחדר המנהלת בבית ספרו. הנער נקרא לשיחה עם המנהלת יחד עם שלושה תלמידים נוספים, לאחר שהחבורה הייתה מעורבת בקטטה בשטח בית הספר. על פי החשד, בשעה שהמנהלת חיפשה טפסי השעיה, אחד הנערים התנפל על חברו, ונעץ עט בגרונו. הנער נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים זיו בצפת.

שוטרים עצרו שלושה מהנערים, בני 15, בהם החשוד בדקירה. סגן-ניצב רן לוי, מפקד תחנת ירדן, אמר כי החשוד בדקירה יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בצפת. ד"ר עאמר חוסיין, מנהל חדר המיון בבית החולים זיו, אמר כי "מבדיקה ראשונית גילינו שחלק מהמחט של העט נעוצה בתוך הצוואר. מאוחר יותר הנער יעבור ניתוח על מנת להוציאה".

יו"ר המועצה הקרואה בטובא זנגריה, צביקה פוגל, אמר כי "מדובר באירוע קיצוני שהגיע אחרי זמן ארוך של שקט". לדבריו, הנהלת בית הספר, יחד עם המועצה, יפתחו בחקירת האירוע.

לקריאה נוספת
בשבוע שעבר: נער ונערה הותקפו בדיזנגוף סנטר בתל אביב
בן 19 הואשם בלינץ' בירושלים: "הכה את הערבי עד שלבו נדם"

לפניות לכתבים:
מור שמעוני: mor.shimony@walla.com
קובי דוד: davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully