וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוק אפאצ'י של חיל האוויר ביצע אמש נחיתת חירום

29.8.2012 / 1:19

טייס המסוק החליט לבצע נחיתת חירום במרכז הארץ לאחר התרעה שקיבל בדבר תקלה טכנית במסוק. בשעות האחרונות עוסקים טכנאים של חיל האוויר בטיפול בתקלה. לא היו נפגעים באירוע

מסוק אפאצ'י של חיל האוויר ביצע אמש (שלישי) נחיתת חירום במרכז הארץ. זאת לאחר שהטייס קיבל התרעה על תקלה טכנית במסוק. בשעות האחרונות מטפלים טכנאים של חיל האוויר בתקלה. לא נמסר על נפגעים באירוע.

לפני כשבועיים ביצע מסוק יסעור של חיל האוויר נחיתת חירום סמוך לבסיס תל נוף במרכז הארץ, לאחר שהתעורר חשש לתקלה טכנית. צוות טכני מבסיס תל נוף נשלח למקום הנחיתה כדי לבחון את כלי הטיס ובעקבות האירוע הורה מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, לקרקע את כל המסוקים מסוג זה עד שתושלם בדיקת התקלה. על סיפון המסוק היו שלושה אנשים, ואיש מהם לא נפגע בעת הנחיתה. גם איש על הקרקע לא נפגע. לגוף המסוק לא נגרם נזק. מהערכה ראשונה עולה כי מדובר בתקלה ברוטור.

בחודש דצמבר ביצע מסוק אפאצ'י של החיל נחיתת חירום סמוך למחלף עין תות שבכביש 6. גם אז, הדבר אירע בעקבות תקלה טכנית. מדובר צה"ל נמסר כי במהלך טיסת אימון של מסוק אפאצ'י לונגבאו, המכונה "שרף", גילה הטייס תקלת חיווי במסוק ובשל כך החליט לנחות באזור צומת עין תות. גורם צבאי מסר כי המסוק והצוות נחתו בבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully