וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקדים חדשים ליחידות החקירות הכלכליות והבינ"ל

27.8.2012 / 20:05

אושר מינויו של ניצב-משנה יועז פנקס לתפקיד ראש היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית. ניצב-משנה דוד ביטון יעמוד בראש היחידה הארצית לחקירות פשעים חמורים בינלאומיים

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', אישר היום (שני) את המלצתו של מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, למנות את ניצב-משנה יועז פנקס לתפקיד ראש היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית ואת ניצב-משנה דוד ביטון לתפקיד ראש היחידה הארצית לחקירות פשעים חמורים בינלאומיים. השניים יועלו לדרגת תת-ניצב.

ניצב-משנה פנקס יחליף בתפקידו כמפקד היחידה הארצית לפשיעה כלכלית את תת ניצב אבי נוימן, שיצא לשנת לימודים במכללה לביטחון לאומי.ניצב-משנה ביטון יחליף בתפקידו את תת-ניצב חיים איפרגן. כיום משמש ביטון כסגן היחידה הארצית לחקירות הונאה. הוא התגייס למשטרה בשנת 1980 כבלש וחוקר במרחב יפו.

לאורך השנים מילא ביטון שורה ארוכה של תפקידי קצונה ופיקוד על יחידות חקירה ומודיעין. במשך כעשור שימש בתפקידי פיקוד טריטוריאלי, כמפקד תחנת גלילות ומפקד מרחב דן במחוז תל אביב. ביטון הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במדעי המדינה. אשר עבר לאחרונה לשמש כסגן ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה. המפקד היוצא, תת-ניצב איפרגן החליף את תת-ניצב ורדה שחם, אשתו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, שפרשה מהמשטרה.

רק בחודש יוני האחרון מונה מני יצחקי לתפקיד מפקד יחידת להב 433, תחתיה נמצאות היאל"כ והיאחב"ל שיעברו לפיקודם של פנקס וביטחון, והועלה לדרגת ניצב. אולם לפני כחודש מונה יצחקי לממלא מקום מפקד מחוז ירושלים במקומו של ניצב שחם, שנמצא בחופשה עד לסיום החקירה נגדו במחלקה לחקירות שוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully