וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני טכנאי מיזוג נפצעו מפיצוץ מיכל גז דליק בצפון

קובי מנדל

27.8.2012 / 11:01

מדובר בשני צעירים שעסקו בתיקון מכונת קירור בצומת קיבוץ כפר מסריק. אחד מהם החל לבצע עבודות ריתוך, וגז דליק שדלף ממיכל שהיה ברכבם גרם לפיצוץ. הם נפצעו בינוני-קשה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

שני צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, נפצעו הבוקר (שני) באורח בינוני וקשה מפיצוץ שאירע ברכב פרטי, סמוך לכפר מסריק בכביש עכו-חיפה. כוחות משטרה מתחנת זבולון ועכו הוזעקו למקום, כמו גם צוותים של מכבי אש, ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

מחקירת המשטרה ומכבי האש עולה, כי מדובר בשני טכנאי מיזוג שעסקו בתיקון מכונת קירור באזור צומת קיבוץ כפר מסריק. במהלך עבודתם, החל אחד הטכנאים לבצע עבודות ריתוך במכונת הקירור בעוד שחברו נמצא ברכב, בו היו גם מיכלים של גז דליק. ככל הנראה, דליפה מאחד המיכלים הללו, בשילוב עם האש ממכשיר הריתוך הם שהובילו לפיצוץ העז. הצעיר שהיה באותה העת ברכב נפגע באורח קשה בעוד שחברו נפצע באורח בינוני.

התפוצצות רכב מגז רעיל, מושב כפר מסריק, אוגוסט 2012. אדריאן הרבשטיין
ככל הנראה מדובר בתאונת עבודה. זירת האירוע, היום/אדריאן הרבשטיין

פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול לפצועים ופינו אותם לבתי החולים. אחד הפצועים, צעיר כבן 20, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מורדם ומונשם וסובל מכוויות ב-90% מחלקי גופו. הפצוע הנוסף, בן 24, נפגע באורח בינוני ופונה לבית החולים בנהריה עם כוויות בכתף.

זבידאת, עד ראייה לפיצוץ, סיפר לוואלה! חדשות: "שמעתי פיצוץ וראיתי את האדם שיצא מהאוטו וכולו אש, דלוק. כשהגעתי ראיתי פצוע אחד. אחרי זה ראיתי עוד מישהו, אח שלו."

"קיבלנו הודעה על שריפת משאית בצומת מטקה", תיאר רשף כמאל שופאני, קצין המבצעים של שירותי כבאות גליל מערבי. "יצאתי יחד עם הכוחות לפה, ראינו שמדובר ב-GMC. כיבינו את השריפה. עכשיו התחלתי את החקירה, ואנחנו עדיין בודקים מה הסיבות לפרוץ השריפה." לשאלה האם ייתכן שמדובר בניסיון פיגוע, השיב שופאני: "אני לא רואה שום סימן שמוביל לכך. כשנסיים את החקירה, נוכל לתת תשובות".

לפני כחודשיים התפוצץ מטען נפץ וגרם נזק למכונית חונה בקריית גת ולשתי מכוניות נוספות. איש לא נפגע באירוע. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה. על פי ההערכה מדובר היה באירוע על רקע פלילי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully